V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jepps. da har eg mest sannsynlig Crx nr. 2. :) 91 mod. 170 hester Kompressor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Damn! sleng opp no bilder da :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 bilder kommer når eg har hentet bilen. hehe blir digg ass. også skal eg hente meg Vtec motor.. og da lurer eg på.. Får vel montert Kompressoren på vtecen? hehe Vil dette bli bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 vtec kompressor. 220 hester? sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Var det den som står tilsalgs på autodb med rast motor? Den sitter det vel en D16a6 i, så kan vel ikke bruke kompressorn på en B-serie ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Mange hk stjeler compressoren da ? Og hvor mye skal den gi ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 neidaneida ikke den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmm ikke helt sikker på hvor mye kompressor hester det er men. hører det er rundt 60 hester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Mange hk stjeler compressoren da ? Og hvor mye skal den gi ? Kommer ann på ladetrykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-tac Crx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tror det blir meget bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Comptech-presserne er ihvertfall 60-70 på hjula men er vel ikke comptech på den :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Tipper det er en Jackson Racing kompressor! :) Men at den lader hele veien kan sikkert være morsomt det! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 om du kan bruke kompressoren på b16 kommer ann på hvilken type kompressor det er. er det jackson racing kan du ikke det, da den erstatter den orginale innsugs manifolden, og innsugsn mannifolden på B, og D-serie er helt forskjellig. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg ville heller gått for B16A2 og Turbo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 om du kan bruke kompressoren på b16 kommer ann på hvilken type kompressor det er. er det jackson racing kan du ikke det, da den erstatter den orginale innsugs manifolden, og innsugsn mannifolden på B, og D-serie er helt forskjellig. Aha, trodde det var d-serie han hadde kjøpt jeg. my bad ;) Men JR lager jo til B16 også, så det er jo ikke umulig. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg