Gå til innhold

Crx nr. 2


V-tac Crx

Anbefalte innlegg

ja, er det ikke det da.

 

Om det er en Jackson Racing kompressor hadde ikke jeg gidda kjøpt en b16 motor.

 

Jeg vill ente kjøpt samme motoren som du har (d16a6 om ikke jeg tar helt feil), og den finner du lettest i 90-91 civic. for denne må du regne med en 3-5 tusen.

 

eller så ville jeg kjøpt en d16z6 (1.6 sohc 16v vtec), den finner du i 92-95 esi, og for den må du regne med og måtte ut med 4-6 tusen. Men på denne er ikke lednings nettet helt enkelt. enten må du bygge om til obd-1, eller så du ha obd-0 datastyring som kan aktivere vtec (http://www.turboedit.org).

 

og uansett hvilken type du velger så ville jeg satset på og kjøre datastyring og drevet om kompressoren litt, så du får litt ektra guffe :D

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår