Gå til innhold

Hvem selger støtdemperverktøy i str. STOR?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

haha muttertrekker!? NEI, bruk DYNAMITT! :D

jeg brukte også bare ei grose kaliber rørtang når jeg bytta.. så kan du ta en dor og gi noen gode kakk med hammer for å få dem til å sette seg skikkelig..

*kjør på et par skvetter med loctite forresten, de der har en lei tendens til å skru seg opp en gang etter bytte! og klonkelyden du får av løs demper er av ikke-god typen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke no spor t skifenøkkel på den der...

Jeg vil kansje ikke anbefale å bruke locktite på den, bruk heller kobberpasta så den ikke setter seg.. Om du skal demontere detta noen gang så vil det der sitta noe innest inne i helvette om du har på locktite på dn store gjenga der med den stigninga...

Veit at den løsna for B23ft her for ei beite sia, men det er uhyre sjeldent det skjer...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for jallafix (tang), var innom volvo, jernvarehandel, biltema, etc. MED DEMPEREN og alle klødde seg i hodet.

At volvo klødde seg i hodet, var vel ingen stor overraskelse.

De på verkstedet kunne kanskje bestille noe til meg, bla. bla., men ja, jeg har ikke tid å vente til neste år..

har ettervisning den 31'e og da må senkefjærene sitte som et skudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte gule koni dempere på min bil. Den ene mutteren løsnet, men skjønte heldigvis fort hva det var så dro den godt til med en STOR rørtang.. Ikke løsnet siden:) Vil ikke anbefale noe låseguffe jeg heller, for mutter'n setter seg godt nok uten.. Dra det til med rørtang så sitter det:)

Yes, dette blir gjort i dag.

Skal spraye kobber på gjengene, så det ikke ruster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider