Skrotnisse Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Godt du holder på den samme gjennomførte plastik ræcer looken da Nisse! ;) ja ikkesant....4 år siden jeg solgte bilen btw Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Hvilke felger er det?vet du om den eksisterer fortsatt? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 ja ikkesant....4 år siden jeg solgte bilen btw ble denne solgt til spikkestad i røyken... mener det var en sånn som gikk i området hær. meget lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 ble denne solgt til spikkestad i røyken... mener det var en sånn som gikk i området hær. meget lik. den gikk til haugesund Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hm, syns da bilene du har laget i nyere tid var mye fetere, uten plasten! :) 4 år gammel tråd, må være rekordbump! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jeg tror ikke golf folk kan snakke om container.. hehe snu en golf 2 så ligmner den på en container spess vis den er blå:P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg