Gå til innhold

Ett hjul lenger frem i hjulbuen enn normalt.

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

Ja, fikk igjen bilen fra "oppretting" her. Ble pårygget i fronten, skiftet fanger og grill. Det er greit nok, men subbinga som var før fortsetter selv nå som ting skal være i orden. Subber på passasjerside foran. I plasten på fremfanger. Ble jo selvfølgelig ganske forbanna når jeg oppdaget dette, ikke kult å ødelegge en ny fanger, kan ikke engang ha passasjer i bilen uten at subbinga tar HELT av. På karosseriverkstedet fant de ut at hjulet der det subber står lenger frem enn det skal, wtf??? Dro på Mercedes etter dette og hørte med de, de sa at sålenge bilen var normal å kjøre og ikke slet dekk på den sida var det rett og slett karosseriet som var "kortere" på denne siden etter en gammel skade e.l. Hva skal jeg gjøre nå? Hvem skal jeg høre på?

En ting til.. Fangeren er festet skjevt og for langt ned, verksted sa at dette var pga en gammel skade oppstått FØR den jeg fikk når jeg ble rygget på og at de ikke kunne fikse det for forsikringsoppgjøret jeg fikk for denne nye skaden. Men.. Gamlefangeren satt da helt rett før jeg ble rygget på.. What to do? Er ikke akkurat lett å begynne kverrulere med en fagmann på dette.

Faen, jeg er så drittlei bil akkurat nå. Kjøpte denne bilen for et par mnd sia og funnet feil etter feil etter feil etter feil...

Håper på hjelp/tips her..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk igjen bilen fra "oppretting" her. Ble pårygget i fronten, skiftet fanger og grill. Det er greit nok, men subbinga som var før fortsetter selv nå som ting skal være i orden. Subber på passasjerside foran. I plasten på fremfanger. Ble jo selvfølgelig ganske forbanna når jeg oppdaget dette, ikke kult å ødelegge en ny fanger, kan ikke engang ha passasjer i bilen uten at subbinga tar HELT av. På karosseriverkstedet fant de ut at hjulet der det subber står lenger frem enn det skal, wtf??? Dro på Mercedes etter dette og hørte med de, de sa at sålenge bilen var normal å kjøre og ikke slet dekk på den sida var det rett og slett karosseriet som var "kortere" på denne siden etter en gammel skade e.l. Hva skal jeg gjøre nå? Hvem skal jeg høre på?

En ting til.. Fangeren er festet skjevt og for langt ned, verksted sa at dette var pga en gammel skade oppstått FØR den jeg fikk når jeg ble rygget på og at de ikke kunne fikse det for forsikringsoppgjøret jeg fikk for denne nye skaden. Men.. Gamlefangeren satt da helt rett før jeg ble rygget på.. What to do? Er ikke akkurat lett å begynne kverrulere med en fagmann på dette.

Faen, jeg er så drittlei bil akkurat nå. Kjøpte denne bilen for et par mnd sia og funnet feil etter feil etter feil etter feil...

Håper på hjelp/tips her..

Krangle uta f!! Aldri gi deg! At de ikke greier å rette opp bilen, skal ikke være ditt problem. Ta kontakt med jurist i værste fall!

* 03 VW Passat TDI Highline

x 98 Mitsubishi Galant GLX

x 93 BMW 525 TDS Touring

x 93 Honda Accord Coupe

x 91 Audi Coupe 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt eksempel på at folk burde ta bilen på NAF test! før de kjøper brukt bil.

kjiipt, man veit aldri, mye dritt tilsalgs. kjøpsloven gjelder i 3 år.

snakk med forbrukerådet. gi bilen tilbake og get your'e cash back!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt eksempel på at folk burde ta bilen på NAF test! før de kjøper brukt bil.

kjiipt, man veit aldri, mye dritt tilsalgs. kjøpsloven gjelder i 3 år.

snakk med forbrukerådet. gi bilen tilbake og get your'e cash back!

hehehe...tviler på du klarer å heve kjøpet på en nesten 20 år gammel bruktbil :P

Men er du NAF-medlem kan du ta bilen med til de, så kan avgjøre om bilen er blitt korrekt oppretta. De hjelper deg også med juridisk bistand.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider