Gå til innhold

Hjulebord for bilforumets medlemmer? Hadde det vært noe?

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor ligger dette forresten? Må bare sjekke ut overnatningsmuligheter/Bussruter osv.

Bare for å være sikker på at jeg ikke må GÅ hjem! Det har skjedd før og det gjør jeg iKKE igjen! :D

Hvis ikke du tar med deg HELE nesodden, så kan det vel være mulighet for overnatting hos noen av oss eller no!

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å komme alene.

Så hvis jeg kan crashe hos noen her som bor i nærheten er jo det perfekt!

Hvor ligger dette bead-lock? Sånn at jeg kan planlegge litt fremover?

Er uansett med her!

Høres jo bra ut, hvor?

Tja, blir det her så snakkker vi jo grenlands området, Blir det hytta til Luzifer... så samakker vi sigdal, åda prøver vi vel å kjøre sammen og muligens samlet!

Men vi får se.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!

Gi meg beskjed så fort det blir bestemt noe sted da!

Og hvis det er noe dere trenger hjelp med stiller jeg opp! Kan lage mat vettu! (Ikke det at du skal ta helt utnytte av det og sitte med gutta og drekke mens jeg står med maten! :D)

Det har skjedd før!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du tar med deg HELE nesodden, så kan det vel være mulighet for overnatting hos noen av oss eller no!

:D

Er jo plenty med plass i Campingvogna mi da,så det er sikkert muligheter for ett eller annet:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut, hvor?

Tja, blir det her så snakkker vi jo grenlands området, Blir det hytta til Luzifer... så samakker vi sigdal, åda prøver vi vel å kjøre sammen og muligens samlet!

Men vi får se.

dette høres jo tøfft ut.. når? om det blir hytta til luzifer (kan jeg skrive under på at det blir villt)hihi.... gutta er gærne ;) blir våknet slik hihi (må ikke sovne ) normaldsc03182fg8.jpg

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider