Gå til innhold

prosjekt 240 V8

Ranger emnet

slire_sladd

Anbefalte innlegg

Hvis jeg føler meg lurt og har lyst til at noen skal se på saken og avgjøre den for meg, noe galt i det? Sitte vel heller ikke og sier at alt er feil, men må jo nevne de tinga som ikke er helt som det skal være da. Sorry at du blir støtt av det som blir skrevet her, ikke meninga og henge deg ut. MEN, denne saken kunne jo vært ute av verden hvis du hadde tatt imot tilbudet mitt med og ordne opp med omreg avgifta. Noe som faktisk kunne ha vært helt gratis for din del hadde du ikke somla så jævelig.Jeg kjøpte bilen av deg 24. 10. 06 og det var gratis omreg til og med 01. 11. 06 men fikk du odna det? NEIDA

jeg vet ikke hvem du mener med "du", men jeg har snakka med kolbjørn, (selgeren for dere andre) å han sa at han ikke var klar over at det var gratis for den datoen... å det viste heller ikke du, før du fikk vite at det var for seint... å først DA så var det gæli også.... det er også vanlig at omreg kommer i tilleg til bilen.....

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stambo: Jo, jeg ble fort klar over at det var gratis omreg nå jeg tok en titt på vognkortet, er jo gratis omreg i 2 mnd etter betalt omreg, og her var vi jo godt innenfor så så ikke på dette som noe problem, men han somla jo så jævlig, måtte ringe og purre på han men det hjalp jo heller lite.

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stambo: Jo, jeg ble fort klar over at det var gratis omreg nå jeg tok en titt på vognkortet, er jo gratis omreg i 2 mnd etter betalt omreg, og her var vi jo godt innenfor så så ikke på dette som noe problem, men han somla jo så jævlig, måtte ringe og purre på han men det hjalp jo heller lite.

Han leverte det den første så at det har blitt behandlet for seint er ikke hannes feil...

Jeg er ikke ute etter å bråke, å hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe i heltatt, men når ting blei lagt ut sånn som det blei, ble jeg provosert. Du legger det jo ut som at ALT er bare dritten å får alle som svarer her til å synes synd på deg... F.eks. når du klager over bensinpumpa som "lissom" var ny som du ville ha det til, så var den ny! å når flere prøver å forklare det, så bare lar du vær å svar å legger alt på forbrukerrådet... greit nok det, men du behøver ikke framstille selgeren som syndebukk å idiot får at andre folk her skal "føle" med deg, når ikke alt du forteller er fakta.

Men nå har jeg har sagt mitt. Lykke til. Du kommer nok ikke så langt....

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry hvis du blir støtt har jeg jo sagt, ikke meniga og henge ut noen eller kalle noen for idioter. Ok pumpa er kanskje 2mnd ny. men den gikk i stykker så da begynnte jeg og lure, hadde ikke du lurt litt kanskje? Dine påstander om at jeg ikke kommer med fakta kan du holde for deg selv. Eller fortelle meg hva du sikter til...

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg med udregligheter igjen:

-Pumpa var ny, men produksjonsfeil kan jo forekomme, V8Power kjøpte seg sprell ny 044 pumpe fra krb, den gikk i stykker nesten med det samme.. Det var garantisak... Mulig du kan få pumpa igjen på garantien??

-Jeg har også vært med en hel del under bygginga av denne bilen og jeg kan heller ikke si at jeg fant noen større feil på hverken bil eller motor bortsett fra BÅNNPANNA og ett mindre oljeforbruk (det lukta litt i det den ble starta).

Som du sier så kan bilen bære preg av strips & ståltråd mekk, men dette har jo ingenting med motor å gjøre. Motoren ble levert til en snabb med peil som bytta kammen og justerte den.. Så ingen har mygla inne i motoren så vidt jeg vet, mulig forrige eier der igjen har vært inne og spredd kvalme...

Er helt rett det med kjøpsloven (eller hva det nå enn heter) at du kan gå til sak ved mangler hvis de ikke ble opplyst om..

Men det med ett motorras og at pumpa røyk er jo ting som er helt umulig å forutse, hadde han vært klar over dette hadde han påpekt det eller utbedret feil før salg.. OG når en kjøper en bruktbil som er ombygd så må en regne med att ett eller annet ikke er 100% eller ryker... Kan nok virke som at alle er mot deg nå, men det du skal gå til sak om er jo ting som ingen kan forutse og heller ikke fortelle om ved kjøp..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen brøt sammen i moss - fakta

det viste seg å være rådebank på 2 sylindere - fakta

den nye bensinpumpa ødelagt - fakta

da vi stoppet i moss når ulyden kom, så var det plenty med olje på motor - fakta

hver gang vi sjekket olje så var det aldri under min - fakta

MYE veldig dårlige koblinger OVER ALT - fakta

han hadde tilbud om å slippe alt videre ansvar ved å bet omreg som i utgpnkt var gratis - fakta

hull i bensintanken - fakta

men var dumt av oss å legge det ut her på forumet, for det er jo egentlig en sak kun mellom han og selger, men skjønner at 748R følte behov for å dele sin frustrasjon med andre.

personlig tror jeg nok at jeg hadde betalt omreg glatt for kjøper utav dårlig samvittighet pga noe jeg solgte ikke holdt mål, selv om jeg ikke visste at den ville havarere på vei hjem...

STAMBO:

"ALT er bare dritten" - nei da, karosseriet er meget bra takket være 240v8power har gjort en meget god jobb.

"at folk skal syns synd på deg" - dele sin frustrasjon med andre heter det

240v8power:

"etter at dere fikk kloa i den i hvertfall" - fin og rettmessig hentydning basert på...?

men som sagt, det er nå en sak mellom selger og kjøper, så foreslår at vi ALLE lar denne saken ligge og så lager 748R heller en aldri så liten prosjekt tråd i stede.

mye bedre når alle er glade i hverandre. :)

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet! det er helt sykt! også jeg som hater den plasten egentlig... må være pga fargen, liker rød...

Alt blir bra til slutt.

Har faktisk blitt vant med stylinga og syns den er kul på sin måte.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider