Gå til innhold

prosjekt 240 V8

Ranger emnet

slire_sladd

Anbefalte innlegg

det blir nok den røde. men motoristen blir nok hevet ut ganske kjapt også. blir 350 med mer power som kommer nedi.

takk for info

scrat: den ble visst litt for dyr. prøvde å selge den inn til han... sukk.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var det som var planlagt med den røde til vintern også.. ut med 305, inn med 350 og trimme den litt.. Men siden han skal selge så slipper jeg å hjelpe til med sånt.. Også var planen også å dra 2 rør hele veien, istedenfor at de går sammen rett bak mellomakselopphenget...

Det som er litt dumt: Skjørtene er sparkla inn i karossen og framskjermene er kappa i bånn for å få på fangeren av en dum grunn.. Så skal plasten bort så må skjermene byttes og bilen må lakkes om..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen min, men hvor godt kjøp dette var får vi vente og se. Motoristen tok kvelden på turen hjem. Kom til Moss og da var det slutt:hvaskjera

Fikk rivi ut motoren igår kveld, og ikveld skal det bygges en ny 305 av det som er igjen av denne og en donormotor Slire sladd er den heldige eier av.

Ellers må det en hel del forbedringer til for bilen ser ut til og være satt sammen av strips:hammer

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit den motoristen i tråden der ja, må nok bli noe sånnt i kjerra etterhvert, må bare samle opp litt mere chilling først

En bil er jo verdt det en kjøper (les dust) er villig til og gi for den, så jeg ga 44 laken for bila, men med motorras etter få mil så er jo det kanskje diskutabelt hva den egentlig var verdtonfiredevi

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit den motoristen i tråden der ja, må nok bli noe sånnt i kjerra etterhvert, må bare samle opp litt mere chilling først:notin:

En bil er jo verdt det en kjøper (les dust) er villig til og gi for den, så jeg ga 44 laken for bila, men med motorras etter få mil så er jo det kanskje diskutabelt hva den egentlig var verdtonfiredevi

tror nok ikke han var klar over at motoren kom til å havarere da han har brukt den daglig ganske lenge selv.. men det var mye "hurtigjobb" han gjorde.. ble litt gira når han skulle fyre den opp så det ble en del hurtigløsninger har jeg inntrykk av!

den bilen var en gang strøken..

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider