Gå til innhold

Noen spm. ang E46

Ranger emnet

Shalabert

Anbefalte innlegg

Ja men hvem går det utover hvis du begynner å vifte med balltreet? :shake

Men uansett så må noe gjøres har jeg funnet ut. Alt for mørkt der jeg står parkert. Tenkte på å få montert opp en lampe med bevegelsessensor også. Jeg skvetter i alle fall hver gang jeg treffer på en slik.

Hjelper ingenting.. bare en illusjon hvor irritert jeg blir.. at ikke folk bare kan la ting være..! sånn sensor er creepy om man ikke er klar over dem.. :D

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja men hvem går det utover hvis du begynner å vifte med balltreet? :shake

Men uansett så må noe gjøres har jeg funnet ut. Alt for mørkt der jeg står parkert. Tenkte på å få montert opp en lampe med bevegelsessensor også. Jeg skvetter i alle fall hver gang jeg treffer på en slik.

Slike biler av nyere dato med litt stasj i (anlegg osv) bør stå i garasje. Hadde aldri kjøpt og installert utstyr som anlegg om jeg ikke hadde hatt garasje... Alt for mange klåfingra mennesker der ute desverre....

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som egentlig er litt rart er at jeg slapp unna forrige gang vi hadde raid her i byggefeltet. Herpa 11 biler. Inkl. den jeg stod ved siden av. De rørte ikke min selv om jeg hadde dekor for både Alpine og Bilradiospesialisten. Det ble fjernet for en stund siden. Lurer rett og slett på om jeg må sette på noen stickers igjen. Virka kanskje preventivt på en rar måte. Tenkte kanskje, å han har sikkert en syk alarm i bilen. Den skipper vi.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider