Guffen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by suggen ^ @@ @@@ @@@@ | | | Hvor mange kommer egentlig? Får sannsynligvis skifta clutch på konebilen på onsdag, så da stiller jeg med den! Det var faktisk ca. 30 på banen forrige gang, og de regner med at det enda fler denne gangen. Etter å ha montert ny topp, grenrør, en 45mm så skal den testes. Men tar med henger denne gangen...... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Regner med å stille. Bilen er overlevde den korte turen til ACR, kun 2200km. :D Men har fått et lite problem, vakkel i ledningsnettet til starteren, så det er ikke alltid den vil starte. Vurdere ESAB-sperre oxo... :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Det er bare så jævla typisk!!! Nå er det mindre enn en uke igjen,så har jeg mistet 3.gir.... Har hatt trøbbel med å få den i gir,(3.) og etter en herjetur tidligere idag forsvant det helt. Tok ut kassa og åpnet den,og alle tenna på drevet som har med synkro-matchen å gjøre,var borte.... Og vet samtidig at de kassene ikke gror på trær,så da misser jeg gatebil også! Noen som vet hvem som forhandler BorgWarner i Norge? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Prøv å hør med Jens Hannestad (Jenspeed Racing). Tror kanskje han kan ha/få tak i noe sånt.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 den cossien, skremte meg. jeg lå ganske tett bak han da han skulle prøve på å bredde i svinga, han så ikke helt stødig ut, menbmen. slik lærer man:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 kommer jeg ;:) forhåpentligvis med 5.5KG NOS flaske denne gangen:) hehehe,. blir morro å se hvor jævli etter jeg kommer til å henge nå. om det regner er det stor sjanse jeg kommer med BMW 323:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Tror jammen jeg skal prøve å få i diffen på corollaen også. Må prøve ny utveksling + 13" hjul :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 fsr, det synes jeg du bør.. håper å haike ned med jantore jeg. eller så kommer jeg litt senere på egenhånd (avhengig av jobbing) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 NEI DÆVEN!!! det er jo i overimorgen. jeg som har solgt DTM-volvoen. men skal jo ned uansett. gjelder alle andre også. kommer masse fete biler. nesten gratis og kjøre på banen+guffen skal bruke opp amazonen sin på fire timer. verdt og komme bare for og se det syns jeg da..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Mange som kommer? Mulig jeg tar en tur og kikker på. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 jobber :( Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Im there bilen er klar og gått 840 km siden den ble overhalt. Så den må kjøres inn litt mere, så den er 100% klar til lørdagen. :D Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by jantore Im there bilen er klar og gått 840 km siden den ble overhalt. Så den må kjøres inn litt mere, så den er 100% klar til lørdagen. :D PS! den SKAL kjøres inn hardt!! :) Bare sjekk her: Break-In Secrets Håper å få fri fra jobben tidlig nok.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Noen som har peiling på hvor mange som kommer i kveld? Hvilke biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 I'll be there...... dersom startmotoren vil virke da.... :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg