Gå til innhold

Banekjøring igjen! 12/9-03 Rudskogen

Ranger emnet

Guffen

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by boXer

Har tenkt meg en tur å se på selv, men liker ikke helt at det koster 50kr for å stå der(?). :rolleyes:

50 spenn for å se på er jo ikke noe å grine av :)

De som arrangerer har sikkert en del utgifter med å leie banen..

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Har tenkt meg en tur å se på selv, men liker ikke helt at det koster 50kr for å stå der(?). :rolleyes:

Smart sagt Boxer!

Kommer fra rudskogen nå. vellykket treff med masse folk som kjørte og som så på...bare synd det regna....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tynt i starten, men ble etterhvert mange fete biler...rød AudiSentrum, et par andre audier, et par Rx7....etc.

Tok noen bilder og filmet litt, legger det ut i morgen.

Så Alto'n din "føyk" rundt svingene ved hjelp av noen låste bakhjul ja.. :D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meget gøy ja. Stilte med motor som hadde gått 90 mil og helt nye bremser som hadde gått 10 mil.

Hmm ble vist svartflagget pga gnistregn ut ifra bremsene mine. ;)

Hmm møkka klosser til 220 kr :rolleyes:

Får vell prøve å få tak i noen andre klosser til gatebil neste helg.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, gikk glipp av all moroa jeg. Etter å ha skrudd i hele går trodde jeg alt var i orden, men neida. Først fikk jeg en eksoslekkasje på vei ned, samt en rar singlelyd fra girkassa. Når jeg vel kom ut på banen gikk det knapt en 4-5 runder så knakk girstanga tvers av. Var nok litt stresset og irritert etter diverse bomgiringer.

Jeg hadde også skodd bilen med 13" hjul (165/70-13) fra '97, men hadde ikke akkurat vått føre i tankene da. Det fungerte litt mot sin hensikt kan man si. Bilen var satt opp for tørrere enn tørrest og jeg måtte bruke brekket for å i det hele tatt få bilen til å styre. Eller, jeg MÅTTE jo ikke, men den var ekstremt understyrt. Hjalp vel ikke med 600 punds fjærer foran og 550 bak. Stivere får man jo nesten ikke...

Men, girstangen ble sveiset hos en lokal helt så jeg fikk kjørt hjem. På vei hjem ble singlelyden nesten borte også, så da er det enten noe som er helt ødelagt, eller så var det bare noe tull. Har en mistanke om at det var drevet til speedometeret (som ikke er i bruk).

Men allikevel. Takk til gutta som arrangerte, Liv og Morten på Huysman og Tore med sveiseapparatet :)

EDIT: Var litt sliten i går kveld og glemte å takke de som virkelig sto på. Stooor takk til Luis Araya som kjørte meg til å fra sveisemannen og rdl som filte og pusset klar stanga!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der, så litt, droppa å kjøre pga noe rart med strømmen til starteren, dro hjem rundt 7.

Må si det var bra oppmøte, tross dårlig vær.

Forresten, hva gjorde den uregga løps-Gloffen der i dag oxo, sammen med gatebiler på banen?

Tror jeg neppe her helt i følge reglementet..... :rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han mener han trener til lemans 24t.

Bare for at han hadde bedre grep enn meg i svinga dro han fra meg. ellers hadde han ikke sjans når jeg kobla inn nosen på langstrekka..

Hva skal du med en turbodiesel golf i lemans?

nei faen.... turbo på meg til neste år eller no MYE sterker... dette tar bare ikke slutt!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider