ivers Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Jeg må le litt.. Mye morro, kos på banen :) Noen som veit hvem som eier den grå audi'n som gikk som et uvær ? Og hva det er for no slags bil ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 var velykket dette!! Kult å kjøre på banen :) Litt synd volvoen vi kjørte med slet med bensinkoking, men ellers gikk alt bra! :) :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Dette var faktisk 1. gang jeg kjørte på banen, og det var ganske morro!! Fant ut at jeg hadde sykt lite bremser igjen forran, så jeg brukte brekket til å bremse med ;) (les: bredt inn i svingene) hehe.. "Bruk vett, ligg bredt, med forhjuls-trekk" :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 faen henrik varre deg som hadde den blå punjabi volvoen.. kult'a Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by rdl faen henrik varre deg som hadde den blå punjabi volvoen.. kult'a Er ikke min desverre, men en kompis sin (selv om jeg bruker den MYE ;) ;) :D ) Må skru litt i bytte men men... :) Må få nye bensinpumper, så blir det gatebil og! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Det er en Audi med 1,8S motor og quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Jeg kom sent og dro tidlig... Dekka var ikkeno å skryte av på vått føre. Fikk ihvertfall kjørt litt da. Synd jeg ikke rakk å få bytta clutch på volvoen, hadde nok vært myyye morsommere!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Jeg har en film på 93Mb hvis noen kan hjelpe meg med å legge den ut. Tok noen bilder også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Bilde2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Bilde3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Bilde4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Bilde5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Thanx for bildet:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Ingen bilder av meg!! hehe... Eller har du noe med den lille hvite bilen?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Ingen bilder av den lille hvite desverre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg