Gå til innhold

Staten vurderer trønderavgift på bensin (HAHA)

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

Staten vurderer trønderavgift på bensin

Statens vegvesen vurderer å innføre en egen avgift på bensin i Trondheim og nabokommunene på 1 krone per liter fordi trønderne fjernet bomringen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134743

Vet ikke hva jeg skal si jeg, men tipper det kommer noen inlegg fra noen sinte trøndere nå ja.. hehe

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke rart at veivesenet frir til IDIOT-BYSTYRET i Trondheim om sinnsyke avgiftspålegg! Først ble vi billistene lettet over at bomringen forsvant(2 år senere enn avtalt). For å bøte på dette har dem nå satt opp to fotobokser på to meeeget innbringende steder i byen. Hva nå? Ekstraskatt på drivstoff. Trippelavgift med andre ord. Dette bidrar til at Trondheim sansynligvis får de dyreste drivstoffprisene i hele verden!

Slenger i den forbindelse ut et bilde av ordføreren vår, som sitter i førersetet og styrer dette totalt idiotiske kalaset. Mine damer og herrer, la meg få presentere vår alles "kjære" Rita Ottervik:

ottervik.jpg

Ikke rart det går som det går...

JEG ER DRITTLEI AV Å BETALE ALL DEN EKSTRASKATTEN DU ER MED PÅ Å GODTA RITA OTTERVIK! NÅR SKAL DETTE TA SLUTT? JEG SKJEMMES! ANDRE FOLK I LANDET LER HØYT AV OSS! FYSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veivesenets ide, men det er bystyret som må godkjenne den!

Og det har hva med regjeringen å gjøre? Jo, den grupperingen av partier vi kjenner som de "rødgrønne" samt andre sosialistiske og partier har flertall i bystyret, men lokal- og rikspolitikk kan ikke akkurat sammenlignes.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som Martin Schanke har vært med her. "No va du smart, no va du vældig smart. Før å ikkje si dobbeltsmart, shit pokker i hælvette æ trur du va trippelsmart, og det har æ aldri opplevd før. No må vi bake ei smartekake før dæ"

:lol: :lol: :lol: :lol: :roll:

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har hva med regjeringen å gjøre? Jo, den grupperingen av partier vi kjenner som de "rødgrønne" samt andre sosialistiske og partier har flertall i bystyret, men lokal- og rikspolitikk kan ikke akkurat sammenlignes.

Det har i allefall vært bystyret som har avgjort mye av veifinansieringen i Trondheim før, og rett meg gjerne hvis jeg tar feil i denne saken. Poenget er at vi i Trondheim også har en rød/grønn dominanse lokalt, og at det derfor går ganske rolig for seg når regjeringen diskuterer økte avgiftsendringer.

Vi har en gjeng med nikkedokker som tar imot slike forslag med åpne armer og gjør Trondheim til en foregangsby. Tvil ikke på at andre byer kommer etter! Greit at Tromsø har slitt med dette problemet før Trondheim, men et annet eksempel er piggdekk-avgiften vi fikk her i 2002... Nå har jo Oslo og Bergen kommet etter...:shake

Kverna: Schanke 4 president! Det kan jo umulig bli værre enn det er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider