Gå til innhold

Staten vurderer trønderavgift på bensin (HAHA)

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

.... eller de kan gi tilskudd for at folk kan kjøpe seg såpass motorsterke biler at de får opp farten tidsnok på de korte påkjøringsrampene :D :fatality:

haha, beste jeg har hørt.. Den er jeg virkelig for :roll:

Men det er noe i det som tyskalnd har gjort med økte fartsgrenser i byene. Det vil jo helt klart forurense mindre. Mange biler i kø som slurer og orker framover,, er jo den beste måten å forurense på hvertfall når det gjelder bil.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er så høl i hodet som man bare kan få det! vi betaler da nok for å kjøre bil fra før! og jeg ser ikke noen veiutbedringer! nå er det på tide at vi setter oss på bakbena å nekter å la oss hejse med lenger!nok er nok! Jeg kommer selv til å dra til nærmeste kommune som ikke har en slik latterlig avgift (om det går igjennom)!

Og grunnen til alle de køene er de for"%!&% Lyskryssa! JA til flere rundkjøringer!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg omsider kravlet meg til byen i dag også...

Og av alle de veier jeg kjørte på i dag så var det spesielt en som utmerket seg, i negativ retning.

E6.

Fra Sandmoen til City Syd var det helt forferdelig, snø som hadde frosset på bakken og blitt knudrete og jævlig.

Hompet og ristet og selv om man bare kjørte 50 km/t så var det ikke særlig behagelig :puke:

Men er vel i sånne situasjoner man må kjøre etter forholdene som det så fint heter ;)

Falken hadde også travelt, en stykk trailer som det stod Schenker Logistics på hadde strandet på Sandmoen og holdt på og fikk hjelp av snille Falken mens jeg passerte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider