Gå til innhold

Staten vurderer trønderavgift på bensin (HAHA)

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

Poenget mitt er at å skylde på regjeringen for dette blir feil - og jeg tolker det slik når en sier "de rødgrønne", hinter ikke til din def. av "regjeringen", jonarv.

Jeg er uenig i ordningen med bilavgiftene, og det hadde jeg sagt til regjeringsmedlemmer om jeg hadde møtt dem, hadde de fått høre det.

Men la oss nå ikke skylde på de som vel egentlig ikke er relevante i denne diskusjonen. Lokaldemokrati er rimelig lettpåvirkelig, kjemp mot det for f***.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke rart at veivesenet frir til IDIOT-BYSTYRET i Trondheim om sinnsyke avgiftspålegg! Først ble vi billistene lettet over at bomringen forsvant(2 år senere enn avtalt). For å bøte på dette har dem nå satt opp to fotobokser på to meeeget innbringende steder i byen. Hva nå? Ekstraskatt på drivstoff. Trippelavgift med andre ord. Dette bidrar til at Trondheim sansynligvis får de dyreste drivstoffprisene i hele verden!

Slenger i den forbindelse ut et bilde av ordføreren vår, som sitter i førersetet og styrer dette totalt idiotiske kalaset. Mine damer og herrer, la meg få presentere vår alles "kjære" Rita Ottervik:

ottervik.jpg

Ikke rart det går som det går...

JEG ER DRITTLEI AV Å BETALE ALL DEN EKSTRASKATTEN DU ER MED PÅ Å GODTA RITA OTTERVIK! NÅR SKAL DETTE TA SLUTT? JEG SKJEMMES! ANDRE FOLK I LANDET LER HØYT AV OSS! FYSJ!!!

Helt enig med deg!

Forbanna drittby :rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg gliste godt da jeg var innom butikken i dag tidlig, og så oppslaget på førstesida av adressa...Om det så går igjennom, kommer det til å være en del sinna trøndere her i tida fremover...

Og jeg tviler ikke på at bensinstasjonene i utkantdistriktene her kommer til å gni seg i henda om dette går igjennom..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg gliste godt da jeg var innom butikken i dag tidlig, og så oppslaget på førstesida av adressa...Om det så går igjennom, kommer det til å være en del sinna trøndere her i tida fremover...

Og jeg tviler ikke på at bensinstasjonene i utkantdistriktene her kommer til å gni seg i henda om dette går igjennom..

Jeg kommer til å kjøre til kommuner der det ikke er ekstra avgift bare for pur faen.

Trondheim kommune skal ikke få noen penger av meg :hondakick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at bensinen i Troms var dyrere da jeg var i militæret, pga de ikke har bompengering (eller var det bare tull?), så det kan jo være det går gjennom..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at å skylde på regjeringen for dette blir feil - og jeg tolker det slik når en sier "de rødgrønne", hinter ikke til din def. av "regjeringen", jonarv.

Jeg er uenig i ordningen med bilavgiftene, og det hadde jeg sagt til regjeringsmedlemmer om jeg hadde møtt dem, hadde de fått høre det.

Men la oss nå ikke skylde på de som vel egentlig ikke er relevante i denne diskusjonen. Lokaldemokrati er rimelig lettpåvirkelig, kjemp mot det for f***.

Nei, vi kan ikke skylde på noen.

Men la alle få høre være meninger (hvis vi bare møter på dem), slik blir Norge bedre.

Og ja, bare kjemp, de må bare komme til oss slik at vi får sagt imot.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle de fine protestaksjonene vi kan ha hvis alt tullet blir vedtatt!

Tror vi kan gå fine tider i møte...på sett og vis...eller?

Syns heller at politikerne kunne ha øremerket avgiftene. Sånn at f.eks. veiavgift går med på å utbygge/utbedre veier, og ikke u-hjelp og annet viss vass.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må da vi trangsynte melkekuer snart kunne få satt en strek en gang for alle... Dem gjør da hva faen dem vil med oss bare dem kan hente grove verdier penger fra oss.. Ikke rart turistene skriker når dem ser prisene i dette mafialandet.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må da vi trangsynte melkekuer snart kunne få satt en strek en gang for alle... Dem gjør da hva faen dem vil med oss bare dem kan hente grove verdier penger fra oss.. Ikke rart turistene skriker når dem ser prisene i dette mafialandet.

jeg skriker selv om jeg ikke er turist...

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriker selv om jeg ikke er turist...

gjør nok de fleste ja, men har vært en del repotasjer om hvor "gjerrige" tyskere er når dem kommer til norge...

Kan ikke fatte hvordan avisene kan skrive slikt sprøyt.

Tyskerene er ikke gjerrige, dem er bare kjøper med seg dagligvarer hjemmenifra da det er 70% billigere.

Men når dem kommer til hardanger hvor dem må innom alle seterene så legger dem igjen masse penger. Feks 110kroner for et "spekefat" med 1 type servelat og uten rømme og flatbrød.... Gudd så forbanna jeg ble da.

Hele veien i hardanger er det satt opp skilt "NO CAMPING". Hvorfor? Jo, for alle MÅ betale i dyre dommer hver bidige natt for å ligge på en innestengt campingplass fremfor å kunne nyte det norske landskap for seg selv.

Bompenger over allt samt dyre parkeringsavgifter.

Syke bensinpriser og andre veiavgifter. Setter meg virkelig på gråten

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider