morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 :wave :wave :cocain: :cheers: :thanks :ssip: :omfg :hellothere: :titties: :win :coplight :oohh :jerkoff: :jackinbox: birthday :eddie :spin :disco :partyon: :yodude: :roll: :happyhappy: :pray :pics :phatyo Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Spørsmål: Har sett en del på US Amps. Men lurer på en ting! Er dette en kraftig forsterker i seg selv: US Amps XT1600.2! Spør pga. at jeg synes prisen er forferdelig overkommelig iht. effekt :D Generelt US Amps er nok noen villdyr! Jeg stussa også litt på effekt iht. prisen. Men har godsnakket litt med Pål, og ikke la prisen lure deg;) Han har tuna prisene lavt, for å få dette til å selge bra i Norge. Bare prisene på RE Audio subbene, er jo lave. Vil nok tro dette vil bli solgt i bøtter og spann..Bare folk vet hva RE er god for, når de får nok effekt og strøm! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Morten Pettersen: Fikk ikke med en smily eller 2 til da?:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Generelt US Amps er nok noen villdyr! Jeg stussa også litt på effekt iht. prisen. Men har godsnakket litt med Pål, og ikke la prisen lure deg;) Han har tuna prisene lavt, for å få dette til å selge bra i Norge. Bare prisene på RE Audio subbene, er jo lave. Vil nok tro dette vil bli solgt i bøtter og spann..Bare folk vet hva RE er god for, når de får nok effekt og strøm! Hehe ok! Ja skal ha forsterker som skal drive en DY9412 fra Dynabel. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Morten Pettersen: Fikk ikke med en smily eller 2 til da?:D Gjorde så godt jeg kunne :) Forventer å se dette neste år rundt omkring Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Dette er hva 2stk. RE XXX 12 får til :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 risting i speil og flytte på ett a4 ark? Er det så mye skryte av? http://www.realmofexcursion.com/videos/REAudio/mt18.6.wmv http://www.realmofexcursion.com/videos.html Bla dere ned til Re audio Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 risting i speil og flytte på ett a4 ark? Er det så mye skryte av?http://www.realmofexcursion.com/videos/REAudio/mt18.6.wmv http://www.realmofexcursion.com/videos.html Bla dere ned til Re audio De hadde MANGE videoer av RE, iforhold til restn...crazy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 De hadde MANGE videoer av RE, iforhold til restn...crazy Er vel noen av de største merkene i Usa. Klart,,,,, det er flere som bruker alt fra 4 til 25 høytallere mener jeg å ha sett der Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 At det er kraftige saker det er snakk om er en ting, men 15500 watt er kanskje i meste laget. :boxers Dette rettes i løpet av dagen! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! Du får sende meg en mail med krav om tipspremie...:fatality: Mvh Pål Will do:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er vel noen av de største merkene i Usa. Det er det nok langt i fra. Men det er nå engang sånn at det er mer spennende å ta video av noe som beveger seg mye. Akkurat som man digger å se raske biler som Ferrari og Porsche fyke avgårde i flerehundre kilometer i timen. Det er ikke dermed sagt at det er verdens beste biler!:) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er flere måter å være stor på. Stor på lyd, eller stor på salg? Det er en forskjell! ;) Når det gjelder lyd, vil jeg påstå at RE, DD og Adire er blant USA's største, uten tvil. De fleste med bittelitt peiling på bilstereo har hørt det, alle har hørt om det, og alle vet/har hørt at det sparker rumpe (og det på en behagelig måte). Man trenger ikke å forklare hvordan det låter når man har noen av de godsakene der. :) "Åssen stereo har du?" "Pioneer og 2x12" Alpine Type R." "Åssen spiller det?" "Dritbra." vs. "Åssen stereo har du?" "to RE XXX 12." "Eh. Jeg må på dass og dra den av litt, jeg." Satt litt på spissen, som vanlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 "Eh. Jeg må på dass og dra den av litt, jeg." Det er kjekt du deler dine innerste fantasier med oss.:hvaskjera Men du har min fulle forståelse! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er kjekt du deler dine innerste fantasier med oss.:hvaskjera Men du har min fulle forståelse! Mvh Pål Mulig jeg må ha en liten prat med deg i kveld da :) RE har jo noen pene subber :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mulig jeg må ha en liten prat med deg i kveld da :) RE har jo noen pene subber :D Du vet hvor du får tak i meg... :) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg