nissan_kar Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 men hvordan besit av forsterker må man ha på 2*12 RE? eller 1stk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 besit = beist? Fab her på forumet har den største til dynabel på 1x15" RE.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 For å si det sånn, det skal ikke såå mye til for å få bra med lyd fra de. Satt jo persen min på 146,8 dB med bare 1 Orion 2500D på de to XXX12'ene. Litt sånn småirritert for at jeg ikke passerte 150 før jeg solgte de, men får heller ta det med neste oppsett :) Vet jeg hadde klart det om jeg fikk forsterkerne til å spille sammen... Men man skal betale mye for å kunne tyne de maksimalt! 8 kW pr. element er jo ikke akkurat billig. Tenkte du på RE RE12 elementer kanskje? De tåler ikke så mye. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 RE12 er jo bare 250w`s elementer, vertfall i følge det jeg så! Så en liten forsterker er helt ok! http://www.morel.no har jo tilbud på disse subbene med forsterker. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Snakker vi om Resonant Engineering XXX 12 til nesten 7000kr nå? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Snakker vi om Resonant Engineering XXX 12 til nesten 7000kr nå? Yeah;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 RE12 er jo bare 250w`s elementer, vertfall i følge det jeg så! Så en liten forsterker er helt ok! http://www.morel.no har jo tilbud på disse subbene med forsterker. Men her står det at de klarer 250w ? Det høres lite logisk ut spør du meg? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Men her står det at de klarer 250w ? Det høres lite logisk ut spør du meg? Det er nok RE re det. RE xxx er noe annet :D Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Okei.. når jeg ser på tilbuds avdelingen til http://www.morel.no skjønner jeg mer. Saken er bare at jeg ikke finner igjen alle produktene i nettbutikken (de som står på tilbuds sida) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Okei.. når jeg ser på tilbuds avdelingen til http://www.morel.no skjønner jeg mer. Saken er bare at jeg ikke finner igjen alle produktene i nettbutikken (de som står på tilbuds sida) Han har desverre ikke fått ut alle produktene i nettbutikken sin enda. Han jobber som en okse for å få det til.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Han har desverre ikke fått ut alle produktene i nettbutikken sin enda. Han jobber som en okse for å få det til.. Grynter og stanger? litt tvilsom måte :D :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Grynter og stanger? litt tvilsom måte :D :D :D ROFL! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Grynter og stanger? litt tvilsom måte :D :D Tvilsom? Man vet aldri med Pål:hammer Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://www.woofersetc.com Her kan dere bare søke opp RE og så på modellene! F.eks: RE RE12 Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tvilsom? Man vet aldri med Pål:hammer hysj da!!!! *titter nervøst i alle kriker og kroker i rommet* Ikke få han til å presse de hersens pillene på dere også!! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg