Gå til innhold

RE audio og US amps til Norge!

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørsmål:

 

Har sett en del på US Amps. Men lurer på en ting! Er dette en kraftig forsterker i seg selv: US Amps XT1600.2!

 

Spør pga. at jeg synes prisen er forferdelig overkommelig iht. effekt :D

Generelt US Amps er nok noen villdyr! Jeg stussa også litt på effekt iht. prisen. Men har godsnakket litt med Pål, og ikke la prisen lure deg;) Han har tuna prisene lavt, for å få dette til å selge bra i Norge. Bare prisene på RE Audio subbene, er jo lave. Vil nok tro dette vil bli solgt i bøtter og spann..Bare folk vet hva RE er god for, når de får nok effekt og strøm!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt US Amps er nok noen villdyr! Jeg stussa også litt på effekt iht. prisen. Men har godsnakket litt med Pål, og ikke la prisen lure deg;) Han har tuna prisene lavt, for å få dette til å selge bra i Norge. Bare prisene på RE Audio subbene, er jo lave. Vil nok tro dette vil bli solgt i bøtter og spann..Bare folk vet hva RE er god for, når de får nok effekt og strøm!

 

Hehe ok! Ja skal ha forsterker som skal drive en DY9412 fra Dynabel.

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noen av de største merkene i Usa.

 

Det er det nok langt i fra.

Men det er nå engang sånn at det er mer spennende å ta video av noe som beveger seg mye.

Akkurat som man digger å se raske biler som Ferrari og Porsche fyke avgårde i flerehundre kilometer i timen.

Det er ikke dermed sagt at det er verdens beste biler!:)

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere måter å være stor på. Stor på lyd, eller stor på salg? Det er en forskjell! ;)

 

Når det gjelder lyd, vil jeg påstå at RE, DD og Adire er blant USA's største, uten tvil. De fleste med bittelitt peiling på bilstereo har hørt det, alle har hørt om det, og alle vet/har hørt at det sparker rumpe (og det på en behagelig måte). Man trenger ikke å forklare hvordan det låter når man har noen av de godsakene der. :)

 

"Åssen stereo har du?"

"Pioneer og 2x12" Alpine Type R."

"Åssen spiller det?"

"Dritbra."

 

vs.

 

"Åssen stereo har du?"

"to RE XXX 12."

"Eh. Jeg må på dass og dra den av litt, jeg."

 

Satt litt på spissen, som vanlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår