Gravstein Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 gleder meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Huff, nå kom fristelsen til å kjøpe en 15" til :/ Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Huff, nå kom fristelsen til å kjøpe en 15" til :/ Bare synd du ikke får tak i en som er lik da... Men som sagt, dukker opp mye rart på eBay :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Mulig jeg må ha en liten prat med deg i kveld da :) RE har jo noen pene subber :D Boombox+RE= dassen Zetec+RE= romantikk? Er det bare jeg som synes RE er maskuline og derfor ikke pr min definisjon ett runke/date objekt? Morel, Sinfoni og noen få andre er produkter med sexappeal... RE er... muskler :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Boombox+RE= dassenZetec+RE= romantikk? Er det bare jeg som synes RE er maskuline og derfor ikke pr min definisjon ett runke/date objekt? Morel, Sinfoni og noen få andre er produkter med sexappeal... RE er... muskler :D Nå må du se å ta pilla di, Perry, så skal du få en meter med fersk 50 mm2 kabel å lukte på. (Veldig intern!):boxers Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nå må du se å ta pilla di, Perry, så skal du få en meter med fersk 50 mm2 kabel å lukte på. (Veldig intern!):boxers Mvh Pål BURN! Hmm... ingen kommentar *du har adressa* hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 *legge inn forhåndsbestilling* *håpe på å vinne premie* :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 *legge inn forhåndsbestilling* *håpe på å vinne premie* :D Hva bestillte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Dama må jo ha litt lyd og så bestilte US Amps XT1600.2 til å drive InPhase XTB210 :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Dama må jo ha litt lyd og så bestilte US Amps XT1600.2 til å drive InPhase XTB210 :) Den rosa InPhase`n? :fatality: :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den rosa InPhase`n? :fatality: :D SEFF :D hehe... har du sett den eller? :) Helt rå rosa farge :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Type "brutal" farge :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ey, våkn opp, den er ROSA! På den annen side, VIRKELIG noe å dra'n til! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ey, våkn opp, den er ROSA! På den annen side, VIRKELIG noe å dra'n til! :D Ang farge bør ikke du si så mye, Trulte :) Fargen på soverommet ditt er så grellt at man får mareritt og bagasjen i Mazdaen din var i "Ku" Får å ikke snakke om den kua du har hengende over sengen Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 DA skjønnte jeg hvor de seksuelle preferansene til din bror kommer fra Morten... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg