T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hysj da!!!! *titter nervøst i alle kriker og kroker i rommet*Ikke få han til å presse de hersens pillene på dere også!! :lol: Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hysj da!!!! *titter nervøst i alle kriker og kroker i rommet*Ikke få han til å presse de hersens pillene på dere også!! De pillene med 3 røde halvmåner? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Da håper jeg det ikke tar så lang tid da :) Morel får snøfte på... :m'm: Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fikk se noe pris lister eg likte svert godt :m'm: Æsj eg som er blakk og greier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Da håper jeg det ikke tar så lang tid da :) Morel får snøfte på... :m'm: Det kommer, det kommer... Tar bare litt tid siden Das Webmaster er en generellt treig fyr :hvaskjera Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Trodde det var deg jeg, tjukken ;) Heter det ikke "Der Webmaster"? Eventuelt "Der Webmäster" i flertall? :fatality: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 De pillene med 3 røde halvmåner? Stemmer! Men bare spis bollene... de er det ingen fare med... men se opp for de med røde halvmåner... seriøst. Jeg har nettopp begynt å få igjen førligheten i venstre side etter siste runde med "piller" fra hansomvihelstikkenevnernavnetPÅ(L):fatality: huffameg... :shake Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Lurer på å bestille meg den billigste bassløsninen jeg... for å teste :D:D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Lurer på å bestille meg den billigste bassløsninen jeg... for å teste :D:D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nå vet jeg hva jeg kanskje kommer til å konkurere med i 2008 sesongen. Synd økonomien min er litt dårlig nå :( RE = Respekt Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Lurer på å bestille meg den billigste bassløsninen jeg... for å teste :D:D dente å bestille den til 2390,- jeg! Til golfen! Tenker det skal vli bra jeg til en liten golf! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 dente:hvaskjera Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Så så Morten... sikkert noe slæng de har på Kyrksæterøra ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Så så Morten... sikkert noe slæng de har på Kyrksæterøra ;) Så kommer du da :fatality: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 dente:hvaskjera Skriver alt for fort til tider, og da blir det feil :D Skulle begynnt å skrevet dialekt! da hadde det blitt litt forvirring :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg