morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Noen av dere som blir med på Autofil på søndag? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg har gledet meg til å komme dit, men ser ikke ut til at jeg greier det. :shake Mulig jeg drar inn til jobben på Lørdagen og drar litt tidlig og stikker en tur innom da, men får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kunne tengt meg å dratt nedover jeg også, men har demontert stereoen i bilen for tiden så gidder ikke kjøre nedover uten lyd. Og skal hente nytt anlegg på Søndagen, så går det ikke til. Men en kamerat og hans far er på tur nedover med en Merc.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ser ut til at jeg kommer på søndagen ja :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ser ut til at jeg kommer på søndagen ja :) Konge :) Kjøre sammen opp eller? Må være tilbake ved 18 tiden i Holmestrand. Må ta ut en gir kasse av en Suburban :S Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kjøre sammen som i samme bil eller som i at du kjører etter? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Opptil deg det. Spørs når du skal heim Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg kommer på søndag! =) med hale! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Søndag blr fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg