Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Har du noen bilder av noen heftige limoer? Fyr de opp her! Her er noen: Back to the future 2002? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Corvetten falt meg i smak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Corvetten falt meg i smak... Synes den røde count`en var heftig jeg. Tenk å komme bak i en slik en til et svært arrengemang! Vekker garantert oppsikt! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Synes den røde count`en var heftig jeg. Tenk å komme bak i en slik en til et svært arrengemang! Vekker garantert oppsikt! :D Garantert... !!!!!!!!!!!!!! Spleise på en sammen med noen da... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Garantert... !!!!!!!!!!!!!! Spleise på en sammen med noen da... :D:D Ja, noen som er med på en Lamborghini limo her?! En slik en hadde vært noe å drifte med i Oslo`s trange gater det! :D Noe for GiO-kara! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Ja, noen som er med på en Lamborghini limo her?! En slik en hadde vært noe å drifte med i Oslo`s trange gater det! :D Noe for GiO-kara! Drifte med den ja... hmmm kanskje ikke så lurt å prøve på det.. Knekker vel på mitten da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Drifte med den ja... hmmm kanskje ikke så lurt å prøve på det.. Knekker vel på mitten da..... Tror det er værre med den Ferrari-cab`en med fem akslinger! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 fy faan tenk å ødelegge den fine porscha slik da!!skulle vært skuttbambam bambam bambam bambam bambam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Å fytti katta, men det er det jeg kaller å ødelegge bilene:( Noe av det verste jeg har sett på lenge... Holder meg til gode gamle typene jeg:op Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Den svart vetten var råest, mest stilfull.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Stykt!!! Så bare bilder av masse ødelagte biler jeg! Limmo er Limmo og burde forbli Limmo slik de skal være ! -HiiP- Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 mm begge de 2 lambo limmoene er lagd av dårlige amerikanske lambo kopier bare så det er sagt =) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 nam nam nam yummy yummy Grom bilar det ja! :D Kunne godt tenkt meg å hat et par av dem ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Corvetten var fin ja, men resten....urk.....!! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Bidrar litt:;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg