Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wow, du var jo knallflink til å ta bilder!!! klare og skarpe bilder i smakfulle vinkler. Gleder meg til flere bilder :)

Takker så mye ! :) Blir vel ikke så mange bilder nå i vinter... men når ny bilsesong kommer så er jeg klar ! :D hehe ! Skal ta noen bilder denne uken, får se hvordan de blir ! Legger ut vis det blir greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra bilbilder! begynner å bli flott nivå på messebildene iallefall :D

Respekt for innsatsen, har selv filmet litt på messer og det er neimen ikke lett med folk som vimser rundt over allt :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra bilbilder! begynner å bli flott nivå på messebildene iallefall :D

Respekt for innsatsen, har selv filmet litt på messer og det er neimen ikke lett med folk som vimser rundt over allt :)

Takker så meget ! ;) Var mer et "prøveprosjekt" på Gatebilmessa... Autofilmesse- bildene ble bare tragiske ! Så safet mer her! :) Og gleder meg til banesesongen ! Prøve å kapre flere og flere tips så de blir litt bedre... mine blir alltid så kornete, sikkert pga ISO'n... Jeg dro på messa fredag morgen for å slippe folkene, for vet hvor plagsomt det er å ta bilder når det kryr av folk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget ! ;) Var mer et "prøveprosjekt" på Gatebilmessa... Autofilmesse- bildene ble bare tragiske ! Så safet mer her! :) Og gleder meg til banesesongen ! Prøve å kapre flere og flere tips så de blir litt bedre... mine blir alltid så kornete, sikkert pga ISO'n... Jeg dro på messa fredag morgen for å slippe folkene, for vet hvor plagsomt det er å ta bilder når det kryr av folk !

når det gjelder at bilder bli kornete har jeg vært veldig mye borti dette, siden jeg har tatt mye bilder av rød bil noe som da blir vanvittig kornete om du ikke har de rette innstillingene. Men det var veldig enkelt hos meg hvertfall, brukte ISO 400 og det ble aldri mer korning :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ga du meg inspirasjon og gå ut og ta litt bilder. takk

Det er bra at bildene mine hjelper te det å ;P hihi!

når det gjelder at bilder bli kornete har jeg vært veldig mye borti dette, siden jeg har tatt mye bilder av rød bil noe som da blir vanvittig kornete om du ikke har de rette innstillingene. Men det var veldig enkelt hos meg hvertfall, brukte ISO 400 og det ble aldri mer korning :)

kk :D Hadde ISO 200 på messa, så derfor de ikke ble kornete ;) takk og lov ! Stilte ikke inn ISO'n manuelt på sommertreffene i år, derfor det er blitt dritt... men men ;) man lærer ! hehe

Her kommer det noen nye bilder som jeg har fikset litt på :)

DSC_0765-3.jpg

DSC_0744.jpg

DSC_0677.jpg

DSC_0655-1.jpg

DSC_0641.jpg

Dette bildet trenger jeg hjelp til ! Hvordan fjerner man de huene fra bildet i PS ? :hvaskjera skjønner ikke en dritt ! hehe

DSC_0240-1.jpg

DSC_0206-1.jpg

Dette måtte jeg bare slenge med ! Er så lættis ass :D En kamerat sin, men både bil og vogn er historie ! Men fett var det :D Harry skal man være ;) hihi

DSC_0288.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider