Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann !

Var ute å prøvde meg litt på mer innefotografering denne uken. Og dette ble resultetet (som dere ser under). Håper noe faller i smak :)

Stian's 200sx s14A :)

Mine to favoritter (de to første )

DSC_1015_ny-1.jpg

DSC_0974-1.jpg

DSC_1028-1.jpg

DSC_1009-1.jpg

DSC_1000-1.jpg

DSC_0996-1.jpg

DSC_0993-1.jpg

DSC_0982-1.jpg

DSC_0980-1.jpg

DSC_0966-1.jpg

DSC_0955-1.jpg

DSC_0929-1.jpg

Dette her er litt uklart, men det eneste som ble noe særlig med panseret åpent !

DSC_0963-1.jpg

Enjoy ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja Hege, du begynner jo å få til dette! Flotte bilder, liker vinklene dine... Keep up the good work! :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig bra Hege!! Dette er mine favoritter.

Tips til neste gang kan være å ta med ekstra lys, får å få frem fargen på bilen bedre.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt på MSN Hege, nydelige bilder! :D Værsågod for hjelpen btw ;)

-

Devil

Takker igjen ! ;) Og takk for hjelp på photoshop ! Ellers hadde det aldri gått :P

Blir jo bare bedre og bedre dette :)

Gleder meg til photoshoot til neste år :D

Takker Kenneth ! Bare finn noen fete steder til bilen din du, så skal jeg knipse ivei ;P Da skal bila glinse som f ! :D

Se her ja Hege, du begynner jo å få til dette! Flotte bilder, liker vinklene dine... Keep up the good work! :thumb

Bra du liker vinklene ;) ! Takker for fin kommentar! :)

dette var kjempebra bilder, knallbra!

Eneste jeg har å utsette på er at dem ble kanskje litt like, men likte utrolig godt stemningen og kvaliteten på bildene !

Takk :) Vet, det blir noe likt på en måte. Men litt vanskelig når man ikke kan ha bilen så mange steder nå som det er "vinter". Når våren kommer er det flere muligheter ;)

fytte :D

Cred for fotograf og bil ( minus klistremerkene)

Hehe ! :D Litt mange klistremerker begynner det å bli gitt... Men hver sin mening er det om det ! ;)

lookin' good :D

Takk ! :D

Jævlig bra Hege!! Dette er mine favoritter.

Tips til neste gang kan være å ta med ekstra lys, får å få frem fargen på bilen bedre.

Hvordan skal jeg få mer lys ? Hehe... Har ikke mye profft utstyr... Give me ! :D Takker for fin kommentar :D

Takker for alle kommentarer folkens ! Nå får jeg bare enda mer lyst til å jobbe videre med å ta bilder ! Synd "vinteren" er kommet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder av en nydelig bil... :)

Jeg likte #4 og #5 best selv..

Hører rykter om at den går ganske greit og.. :P

Var og sikla på den når den stod nedstøvet på bukker i en låve i Asker i sommer..

Jeg kunne ofra mye for den bilen egentlig.. :D

Bilen går rimelig greit ja :) Takker for kommentar ! Du får kjøpe deg en s14a selv da og få noe snæxy ! ;)! Potensiale har de bilene, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider