Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Ser du kan det med å ta bilder, gleder meg til å se hva du får til på treffet vårt på sigdal.. :)

Får håpe det blir bra nok føre på banen til da så det blir et bra treff..

Anders

Takker så mye ! Håper føret er bra den helgen, så det blir litt kjøring for å si det sånn !:)

Takker ellers for kommentarer folkens!

Tsbusa : : Julenissen er fin vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye ! Håper føret er bra den helgen, så det blir litt kjøring for å si det sånn !:)

Takker ellers for kommentarer folkens!

Tsbusa : : Julenissen er fin vettu :P

Så forresten du lurte på åssen du fandt ut hvem du skulle prate med når du kom opp.. Vi som arrangerer flyr nok rundt i refleksvester, og jeg kjører hvit sierra stasjonsvogn.. Hvis det hjalp litt mer en bildene på siden vår, det hender jo vi har på hjelm og da er det ikke lett å kjenne igjen folk.. :)

Vi ses!

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fean så jeeevlig sexy de siste bildene der var! Spess kommende gatebilbabe:P

Håper det var ironi? Vil ikke påstå at det beste karierevalget man gjør er å bli lettpåkledd bilbilmbo for gatebilregimet.. :)

Morsomme bilder da..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var ironi? Vil ikke påstå at det beste karierevalget man gjør er å bli lettpåkledd bilbilmbo for gatebilregimet.. :)

Morsomme bilder da..

Dette er ironi ;) he he ! Forsto mer av hvem jeg skal henvende meg til oppe på Sigdal ! Håper det blir bra ! :D Bilder blir det.. men hvor bra de blir får vi no se på ;)

Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel bra det da Hege, hvertfall om føre på isen der oppe blir bra! :)

Det må bli bra ! :) Gleder meg te å dra hvertfall ;)! Skal bli artig :D

Har noen "gamle" bilder jeg slenger ut. En liten update skader vel ikke ! Så er det bare å ta fatt i flaska å begynne å drikke litt ;)! God helg folkens ! :D

Gatebil - Rudskogen juli 2006

DSC_0178-1.jpg

DSC_0135.jpg

DSC_0090-1.jpg

DSC_0072.jpg

DSC_0051-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider