Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte bilde 2# Jeg! Lite minus at sola skinne så veldig i lakken bak. Syns resten av bildene ble litt småkornete jeg, eller er det bare meg?

God jul!:D

Det er nok ISO'en som er for høy her.. Irriterer meg hver dag over det.. så å si :P Men det får bare være ! Er ny sesong snart ;) Sååå, det er ikke bare dine øyne som ser det:P

Merry Christmas !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) er på plass på sigdal ja;)

gooooooooood jul:D

God Jul haukhe :)

Knall bilder gjennom hele tråden, av de siste her likte jeg nr 1 og 2 best..

Selv om nr 1 (BMW'en) var litt ute av fokus ble det litt mer fart i bildet som ser bra ut :)

Bilde nr 2 (Norris EVO) har litt for mye gjenskinn av sola, men det er jo ikke din feil da :) Men litt mindre sol så hadde det blitt goodie..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentaren :) Bilde nr#1 er egentlig ikke vellykket, men syns det ble en fet effekt alikevel, så la det ut. Man fikk liksom opplevelsen av skikkelig fart i det!

Bilde av Noriss EVO'n er sola i "veien".. Irriterer meg, men that's life! he he.

Takk for kommentaren hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig bra kvalitet på det bilde #1! Morsomt bilde også forresten.

Bilde #2 var også kult, men skjønte ikke helt fargene. Er det sort-hvitt eller farger? Eller begge deler kanskje?

Godt nytt år til deg også! Skal du noe gøy på nyttårsaften da?

God nytt år til alle der ute!:D

Ja, bilde #1 er fra høsten 2005, og da klussa jeg ikke med ISO'n ! Men da klarte jeg ikke få mange bilder med følelsen av fart :P nei, det skakke værra enkelt ! Prøver igjen i sesong 07 ! :D

Bilde #2; he he, bilen er i "farger" og bakgrunnen er i sort/hvitt.. man ser det jo ikke direkte.. men man ser litt av fargen i motorrommet og lykten bak ;) !

Jeg skal nok til Hafjell i morgen! Hyttetur :D Gleder meg vilt ! Der i gården da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg imponert over utviklinga di!

ikke alltid så lett og åle seg rundt for å få en bra vinkel.:)

du har jo fotoutstyret i orden og ser det ut til. ikke så greit og drasse rundt på alt det der heller da;) men det er jo det som skal til.

mitt tips er UV- filter, og "ikkealtforvid"- vinkel. og stativ da seff.

sees på sigdal.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilde #1 er fra høsten 2005, og da klussa jeg ikke med ISO'n ! Men da klarte jeg ikke få mange bilder med følelsen av fart :P nei, det skakke værra enkelt ! Prøver igjen i sesong 07 ! :D

Bilde #2; he he, bilen er i "farger" og bakgrunnen er i sort/hvitt.. man ser det jo ikke direkte.. men man ser litt av fargen i motorrommet og lykten bak ;) !

Jeg skal nok til Hafjell i morgen! Hyttetur :D Gleder meg vilt ! Der i gården da?

Ja,jeg er ikke så fan av sort-hvitt bilder av bil, men det er min mening da! hehe..

Skal muligens en tur til Lier for å hilse på venner og bekjente, men er litt usikkert ennå.. Drikke skal jeg ihvertfall!;) Gøy på fjellet da, blir det tur i bakken også, eller tar dere bare after-ski`n? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider