Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

må si meg imponert over utviklinga di!

ikke alltid så lett og åle seg rundt for å få en bra vinkel.:)

 

du har jo fotoutstyret i orden og ser det ut til. ikke så greit og drasse rundt på alt det der heller da;) men det er jo det som skal til.

 

mitt tips er UV- filter, og "ikkealtforvid"- vinkel. og stativ da seff.

 

sees på sigdal.

 

oi ! Takk skal du ha. Den varmet ! :) Hater å drasse rundt på alt utstyret, men det må jo bare til, he he.

Stativ har jeg, men har aldri brukt det på bane. Skal kjøpe meg et litt annerledes stativ nu, så jeg skal få testet meg litt på Sigdal :) Skal kjøpe meg 10-20mm linse nu, og gleder meg! Det skal bli artig :D

 

Ses på Sigdal ! Det MÅ bli ordentlig is assa... *krysse fingrene*

 

Ja,jeg er ikke så fan av sort-hvitt bilder av bil, men det er min mening da! hehe..

 

Skal muligens en tur til Lier for å hilse på venner og bekjente, men er litt usikkert ennå.. Drikke skal jeg ihvertfall!;) Gøy på fjellet da, blir det tur i bakken også, eller tar dere bare after-ski`n? :D

 

Jeg liker sort/hvitt i noen sammenhenger, men ikke i alt liksom. He he. Lier ja, mange som skal eller? Husk flaksa da :D Viktig viktig! ;) Skal nok i bakken ja ! SEFF! Elsker å stå på slalåm, kanskje kameraet er med i bakken også:P men tviler litt ;) må få meg ordenlig kamera-sekk først te bakken ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker sort/hvitt i noen sammenhenger, men ikke i alt liksom. He he. Lier ja, mange som skal eller? Husk flaksa da :D Viktig viktig! ;) Skal nok i bakken ja ! SEFF! Elsker å stå på slalåm, kanskje kameraet er med i bakken også:P men tviler litt ;) må få meg ordenlig kamera-sekk først te bakken ! :D

 

Litt usikker på hvor mange som skal dit ennå, får se! Hehe.. Men hva mente du med flaksa? Mente du å skrive flaska kanskje? Hihi

 

Skulle gjerne tatt meg en tur i bakken snart jeg også! Bare det blir litt ordentlig snø! Står på brett jeg da:) Gøy å ha med kamera i bakken, men vær forsiktig! Hehe.. Jeg har to kamera-bagger, en stor for flere objektiver og en liten, og hvis du ikke har, anbefaler jeg å kjøpe liten.. Tror man får brukt for en mest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Her er noen bilder av Nordlies s14a uten dekaler.

- Noen syns det er stygt med alle dekalene

- noen syns det burde vært mindre

- noen syns det ikke skulle være noen dekaler i det hele tatt

 

Her er hvertfall sånn den ser ut uten. Min personlige mening er at den er fetest med dekaler. Men det er min smak :D :wink:

 

Hva mener dere?

 

 

DSC_0996-1.jpg

 

DSC_0996.jpg

 

DSC_0966-1.jpg

DSC_09661.jpg

 

DSC_0966.jpg

 

Takker Kverna for fjerning av dekaler ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekaler er fett!

Men det finnes en grense på hvor mye som blir pent! :P

hadde han hatt, tja, 50% mindre, KONGE rått! :)

tøff bil læll! :P

 

Kommer helt ann på hva folk har i smak vettu. Hadde alle ment det samme så hadde jo verden vært en smule kjedelig? Jeg syns det er fett med alle de dekalene, mislikte det i starten og sa det var en utrolig overdrivelse med dekaler, men har skiftet mening og syns det er fett ! :) Smak og behag ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger også ut en liten update her :)

Noen bilder fra sesong 2006 ! Og nå er vi klare for sesong 2007 ;) ! Fler bilder skal det bli i 2007 !

 

Dette bildet er noe eldre enn 2006. Dette er tatt fra et streetmeet på IKEA furuset i Oslo ( August 2004 )

 

Nissan 300 ZX

DSCN5845_filtered.jpg

 

DSC_0845_filtered_liten.jpg

 

DSC_0725_filtered.jpg

 

DSC_0688_filtered_liten.jpg

 

DSC_0624_filtered.jpg

 

DSC_0476_filtered.jpg

 

DSC_0276_filtered.jpg

 

DSC_0274_filtered.jpg

 

DSC_0262_filtered.jpg

 

DSC_0079_filtered.jpg

 

DSC_0071_filtered.jpg

 

DSC_0057_filtered.jpg

 

og ja, jeg er klar over at bildene er litt kornete ! :) Men man lærer av sine feil, og jeg håper jeg ikke gjør den feilen i 2007.

 

- Hege -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx'n uten dekalene på panseret synes jeg var pent. Det fremhevet liksom panseret noe. Men bortsett fra det, en herlig fin bil. Bildene dine haukhe er utrolig bra, stå på!

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår