Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet

haukhe

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Moro å se utviklingen på bildene dine. De første bildene du la ut kan ikke sammenlignes med de du tar den dag i dag. Du har rett og slett fått veldig dreisen på kameraet ditt:)

Dette bildet

Dette bildet

Og dette bildet var mine favoritter fra den siste photoshoten. Du har så absolutt et talent når det kommer til fotografering:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Hege! Må si du har hatt stor fremgang, jeg mener... STOR fremgang siden de første bildene. Det gleder meg å se at du utvikler talentet ditt så bra. Må bare få start på Calibra'n til du kommer til Bergen da... :D

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se utviklingen på bildene dine. De første bildene du la ut kan ikke sammenlignes med de du tar den dag i dag. Du har rett og slett fått veldig dreisen på kameraet ditt:)

Du har så absolutt et talent når det kommer til fotografering:thumb

oi, takker så mye! :) Bra jeg har positiv utvikling hvertfall, og at folk liker det de ser. :)

Bildene er helt rå!

Digger ræva på den skylinen ass! :D

Takker :) Skyline-rumpa var rimelig porr ja!

Flotte bilder Hege! Må si du har hatt stor fremgang, jeg mener... STOR fremgang siden de første bildene. Det gleder meg å se at du utvikler talentet ditt så bra. Må bare få start på Calibra'n til du kommer til Bergen da... :D

Takker så mye! :pray :cool: Har tatt mye bilder siden i sommer, og det er vel siden da jeg tok "helt av" innen bil-foto :) Japp, nå burde du gjøre klar calibra'n altså ! :) Men opær'n min ska no over te våren.. Så DA burde du hvertfall få den klar;P

Utrolig fine bilder fra fototreffet, dødsbra!

Likte spesielt dette bildet her:

http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3596_BF_filtered.jpg

Takk :) Er faktisk blant mine yndlinger fra helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leverer som vanlig Hege!

Gleder meg til at du skal ta noen stil bilder av min å!

Må bare finne et bra sted, og ikke minst tid! ;D

Takker Espen ! :D Prøve på noen stilbilder nu som det er kaldt, da er snøen best ! Og kan bli kule bilder da også;)

Utrolig mye bra du fikk til på fornebu, Hege! Stolt av dæ kuneH;) Får lov til å ta bilder av bilen min også når den er ren liksom:P 0 Stress:p :D:D

Takker så mye KuneeeeH <3 Tar gjerne bilder av bila de jeg :D Kjøp deg noen feeeeeite sommerfelger hvertfall ! :D Da er jeg garantert der med kamera :D oh yes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider