e-tanbe Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kan gi deg 2500 og hente den i vikersund. Sorry mac skal ha 3000 går ikke under den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 neivel, men om du skulle ombestemme deg så er det bare å kontakte meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 gir 2300,- + et MOMO ratt Det er et MOMO ratt med 2 nav, Ene navet passer audi rs2 som broren min hadde, jeg hadde dette navet på VW caravellen min, dette passer sikkert andre audi. Det andre navet hadde jeg på Toyota coralla 87mod, passer sikkert andre Toyota rundt 80 tallet. (ratte kosta 2600,- for 3 år siden og nava koster 500,- stk i dag) Jeg har ikke eska til rattet, men har 1 eske til ett nav, har ikke kviteringer Siter Leter etter felger til bilen min, 4x100 17" kom med forslag (helst Oz racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sikkert fett ratt men er ikke noe fan av slike. Du kan selge rattet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 har så sykt lyst på.:) :) ++:) ++:) +:) ++:) jobber med saken med rattet har bud på 500 nå Siter Leter etter felger til bilen min, 4x100 17" kom med forslag (helst Oz racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=239_149_159_163&products_id=935 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ligger her fortsatt. Ingen av dere som var innteriserte som har lyst til å kjøpe? :) edit: trur ikke dere trenger å være bekymra for norsk kvittering, hvor ofte blir det problemer med slike liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jo, for 2500kr..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jo, for 2500kr..? Jo, for 3000 :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jo, for 3000 :boxers Inkludert frakt da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Inkludert frakt da eller? Skal levere en bil i drammen i dag faktisk, så kan jo fikse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hmm.. 2700 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hmm.. 2700 da? hee, skal ha 3000 du får tenke på det litt, skal ikke tvinge folk på denne forsterkern heller.. Men vil ikke tape så sinnsykt mye selv heller siden den er ubrukt så går ikke under det er halv pris av norsk pris for å si det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hee, skal ha 3000 du får tenke på det litt, skal ikke tvinge folk på denne forsterkern heller.. Men vil ikke tape så sinnsykt mye selv heller siden den er ubrukt så går ikke under det er halv pris av norsk pris for å si det slik. Gir deg 2700kr for den. og har mulighet til å møte deg i drammen.. så du for velge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ja, da dropper vi det. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg