Osmosis Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har akkurat bestilt meg hvit bakgrunn på instrument panelet. lurer på om noen har skrudd det ut noengang? har for så vidt begynt og skru det fra hverandre, men sitter igjen på bunnen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har nå fått det opp... noen som vet om man bare kan dra av viserne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 trur d skal være muli å bare vippe av viserene med en gaffel.. er værtfall fler som har sagt det tidligere til meg. kunne du legge ut en link til hvor du får bestil det, evt noen bilder underveis i prossenssen? har tenkt på å gjøre det selv, men har fårstått det sånn at det kun finnes til x70 Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 http://www.deltagfx.com/ http://www.birbaskiver.dk/ er på birba jeg har bestilt.. får se om det bli noe tøffere, har bestilt røde dioder til instrumentet.. tenkte kanskje på og bestille ett fra delta og bruke de som bakgrunn, rød bakgrunn, hvite rundinger med rød skrift og rødt lys:) gikk fint og dra dem av med gaffel:) bare være litt forsiktig når du setter dem på plass igjen så du ikke presser den pinnen ned, så viserne tar inni panelet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 høres ut som et fett prosjekt...noen bilder hadde vært på sin plass;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ja, skal legge inn bilder når alt er ferdig:) av bilen å.. hel lakkerer den, sette på r-fangere, vinge og t5 motor står i garasjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 skal bli spennende å følge med på ditt prosjekt=) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 var bortpå og så på den litt og prata med lakkeren i stad, bli lakk i løpet av uka(mandag,tirsdag på karroseri) og gå over den så den bli eu godkjent i løpet av måneden... ellers bli den avskilta.. hehe.. tenkte jeg skulle godkjenne den med motor og alt i en sleng men tru jeg skal vente med motoren til litt utpå våren kommer bare til og spinne uansett og små-trimme litt i sammeslengen, har litt mer cash å da:P så bli bilder i løpet av uka håper jeg..;) noen som vet om noen selger toora felger i norge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg