Vaux| Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har kjøpt meg nytt komponentsett og finner ikke helt utav hvordan jeg skal koble delefilteret. settet er et RF T162S. har ikke forsterker til frontsettet. kan noen forklare meg hvordan jeg kobler diskant og høytalere til delefilteret, og hvor signalet fra cdspilleren skal inn på delefilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har kjøpt meg nytt komponentsett og finner ikke helt utav hvordan jeg skal koble delefilteret.settet er et RF T162S. har ikke forsterker til frontsettet. kan noen forklare meg hvordan jeg kobler diskant og høytalere til delefilteret, og hvor signalet fra cdspilleren skal inn på delefilteret? Skriv ned hva som står på delefilter punktene så skal du nok få greie på hvor ting skal. Pleier å stå input = fra spiller eller forsterker, tw = tweeter(diskant) og mid/wf = mellomtone. Men det er ikke alltid slike betegnelser da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jo det er de betegnelsene på både input og output. det jeg ikke forstår er hvor jeg skal koble inn signalet fra cd-spiller. på +-tw eller +-mellomtone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Delefiltret ditt er en passe stror cromma sak ikke sant? Du har out put på ene enden og inn put på andre enden av dele filtere. Sånn du sier det virker det som det er innganger/utganger for tweeter og mid woofer i hver ende av filteret?? Hadde det vært adobe reader på maskina jeg sitter på skulle jeg ha slått opp i manualen til settet ditt.. http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_sid=1Vhq6Bki&p_lva=&p_faqid=428&p_created=1108768032&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTI4JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9MyZwX3Byb2RfbHZsMT0xNiZwX3Byb2RfbHZsMj1_YW55fiZwX3NvcnRfYnk9ZGZsdCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li= finn pumktet "file attachments" og trykk på linken under. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ja det stemmer, er +-tw og +- mellomtone i både input og output enden, og ja, det er sånn krom bokser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Nå har jeg som sagt ikke muligheten til og se bruksanvisnngen her.. Men det står antageligvis noe om "bi-amping" i boka. antageligvis en "jumper" du må flytte over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg