Hifonic Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er nødt til å selge mesteparten av utstyret jeg har liggende nå fordi lånekassen har gjort noe lurt med studielånet og jeg trenger penger. NYE PRISER Har to stk Hertz ES200 subber. Dette er meget bra 8" elementer. Ene er bare "tatt på" og den andre har jeg testa i bilen i to dager, så de er begge som nye. Pris: 700kr stk eller bud Og så har jeg to stk Lanzar HTG2600D forsterkere. Dette er forsterkere som leverer rundt 1300-1400w ved 1 ohm. Har spilt et godt stykke over 140dB med en slik. Pris: 2500kr stk evt. bud Mail: jonas@teamlow.net Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er nødt til å selge mesteparten av utstyret jeg har liggende nå fordi lånekassen har gjort noe lurt med studielånet og jeg trenger penger. Har to stk Hertz ES200 subber. Dette er meget bra 8" elementer. Ene er bare "tatt på" og den andre har jeg testa i bilen i to dager, så de er begge som nye. Pris: 800kr stk eller bud Og så har jeg to stk Lanzar HTG2600D forsterkere. Dette er forsterkere som leverer rundt 1300-1400w ved 1 ohm. Har spilt et godt stykke over 140dB med en slik. Pris: 2700kr stk evt. bud Mail: jonas@teamlow.net Var det en slik 8" du brukte når du flytta takluka de på en film du la ut her?:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jepp, var en slik jeg brukte da :) Er egentlig litt sjokkert over hva de klarte, men er nødt til å selge skal jeg klare å leve :( Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har satt ned prisene litt.. Kom bare med bud, dette må bort :( Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg