Gå til innhold

B230AT kan det bygges om til "F" (innsprut) ?

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Hvis du skal ha turbo, så du ha FT eller FK bokser i F-ledningsnettet... F-boksene gir deg for mager blanding på std dyser, og å tilpasse dysene etter blandinga er JÆVLA dyrt.

 

Så skaff deg komplett FT eller FK ledningsnett med FT/FK-dyser.

 

En ting du MÅ være klar over, er at FT og FK har svinghjulsføler, og denne må plasseres riktig bak på blokka rett over svinghjulet.. ellers går det til helvete.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT til FT er et annent prosjekt enn

F til FT =) Men lykke til på prosjektet ;)

 

Trur jeg jekker ut motoren fra den svarte volvoen i mellomtiden jeg =p Så kan jeg heller kjøre med den motoren.. Så lar jeg den andre motoren stå der nede i mens.. =) Så kan jeg få sperre i samme slengen

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår