Kastel Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Såg dei hadde kvite blinklys på biltema til w124 er det noen andre her som har kjøpt sånne?dei som er at med hovudlykta.. Så tenningslås problemet.. Tenningslåset klikka å han som hadde bilen hadde brukt 3 dager på å få opp låse sånn den var kjørbar igjen.. så lurer jeg er det bare å skaffe eit nytt lås er det noen vanskli å bytte?takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simmens Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 skifta lås på min -87 300e. et hælvette! brukte to dager på å bore ut låsesylindren.. Siter -87 MB 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hehe men å skifte låse etter det ?mye arbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hvorfor ikke svinge innom b.o steen ? de skifter den låsen på ti min. hvis du er litt heldig gjør de det gratis. var ikke moe problem for meg. Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 brukte 15min på å bytte et fucka tennings lås som satt fast jeg. tok bare ei tang å dridde om nøkkelen. var redd for at jeg måtte borre og. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Låsen er vel dyr siden det er mb.. Men var på biltema å kjøpte kviteblinklys til mben 109kr stk:P Billig ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvite blinkers fra biltema fungerer, noe dårlig kvalitet og passform, men fungerer. Mener å huske at Stjerneservice og autotrio ikke tar så mye mer for blinklys, men mulig jeg husker feil. Når det gjelder tenningslås er det enkel affære å skifte dersom den fungerer, dvs at man klarer å vri nøkkel rundt. Skal vries til første hakk og da er det 2 hull man kan putte inn ståltråd eller lignende i. da skal det bare være å dra hele sylinderen ut. Har aldri gjort dette selv.. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det som er med mitt der er brutt opp med 3 dager med vinkelsliper så det går nok bra :P Ikke noe biltjuv karriere men alikavel. Det som jeg lurte på er selve byttinga av låsen er noen stor jobb.Har ikke fått tak i lås enda dei skal ha 1300kr på høggeren så jeg får bare bruke skrujernet litt til:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighr Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nytt tenningslås er ikke så dyrt dersom du godtar å få et med ny nøkkel. Det er meget enkelt å skifte tenningslåsen dersom du bytter det før det gamle er helt ødelagt. Det vil si før du ikke lengre får det i posisjon 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg