Andreas 750iL Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ja det er dette jeg skal sette på. Tror dette kan bli bra. http://www.youtube.com/watch?v=W8C62cfrxw4 Her er en liten film av samme anlegget. Men dette er en e38 740. Veldig bra lyd...hehe skulle hatt vekk musikken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hvilken bil har du? Jeg har en 730 som skal stæsjes opp nå i vinter. Den er ganske så orginal nå bortsett ifra hvite blink rundt om, senking og 20" hjul. Men nå i vinter skal det blandt annet monteres 99mod front,frontleppe++ Mulig det blir motorbytte også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Motor bytte ja, hva har du tenkt på da. Den som står i 740'n. + turbo... Jeg har en 730 som skal stæsjes opp nå i vinter.Den er ganske så orginal nå bortsett ifra hvite blink rundt om, senking og 20" hjul. Men nå i vinter skal det blandt annet monteres 99mod front,frontleppe++ Mulig det blir motorbytte også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Motor bytte ja, hva har du tenkt på da. Den som står i 740'n. + turbo... Nei ikke noe brutalt,men har lyst til å bytte ut 3litern og automaten til en 4,4 liter og manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Oki, kanskje ikke så dumt, jeg har sett på nettet en 750ia manuel, tror det var i statene. 4.4 er ikkert sprek den, den gode lyden av en sterk v8'r ...heheh... Nei ikke noe brutalt,men har lyst til å bytte ut 3litern og automaten til en 4,4 liter og manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i e39 m5 seter i grått skinn til bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg byttet bremseskiver forran på bilen i dag. Det ble litt atbeid for jeg måtte borre opp den skruen som holder bremseskiven på plass. Måtte gå til anskaffelse av grisepikk...hehe Byttet bremseklossene og slitasjevarslerne og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sett på http://www.autopower.se ? evt hør med Schmiedmann eller Koed.dk mulig de kan skaffe til deg! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er vanskelig å finne grått sport int. til e39 og e38. Som er fult elekronisk justerbart. Men det er ikke noe hast, det står ikke først på pri listen min hehe.... Men det er bare å si ifra vist dere finner noe... Sett på http://www.autopower.se ? evt hør med Schmiedmann eller Koed.dk mulig de kan skaffe til deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ikke for å ødelegge tråden din,men vet noen hvor en får kjøpt hamann produkter her til lands evt i sverige? Lite å finne om hamann her til lands gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kenth på http://www.streetdesign.no tar inn han, bare send mail med delenr'et! 7000,- for hamann splitters til m fangeren min.. og 7000 til for leppa til m fagneren bak.. billig :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Pen bil! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Takker for det... Pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Monterte Xenon i Fjernlysene i dag... Ikke helt ferdig men har noen bilder... Dette fulgte med settet: Fjernlys og tåkelys, 100w Halogen i fjernlys Kjørelys og fjernlys, xenon var org i kjørelysene Kjørelys og fjenlys, xenon i begge 8000k, 55w i fjernlys 35w i kjørelys Så neste trinn er å montere et sett i tåkelysene. +Montere Alpina front leppa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 skal ikke mangle på lys nei! testa forskjellen da? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg