Andreas 750iL Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nei har ikke testet de enda... Men må nok skru de ned et hakk før jeg tar til veien... Men de lyste opp veldig gått her i gården... Har ikke fått noen feilmeldinger enda, bruker det orginale ledningsnettet og ikke det som fulgte med. Men er nok en ide å starte mottoren før men skrur på lysene. Trekker endel strøm når de startes. Men veldig lite når de er i bruk... Når jeg skal montere de siste settet skal jeg sjekke statusen på batteriet mitt å. Kanskje jeg får meg en unnskylning til å kjøpe et nytt stinger batteri av en større type... hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehehe! kan hende det er en ide ja! ja dem trekker vel 23000v hver når dem startes? og 6 ballaster da..? :P men er vel bare 12v drift =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja stemmer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Monterte nye nyrer her om dagen å, er ikke noen bra bilder av de enda. bare i eske... Se & hør bladet er damas...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Bremmseskiver, klosser og slitasjeføler fremme er også byttet det var kanskje på tide, gravrustangrep kan du si.... Der ble jeg også kvitt den siste lille ristingen også... Men har veldig lyst på slike... Men har ikke råd nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Se der ja,kosta de orginale skivene mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bremseskiver foran 334X32MM - ventilert NOK1,271,00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skjer med redline på 5500 rpm?.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skjer med redline på 5500 rpm?.. Det er nå bare slik det er da...hehe Men bilen drar godt den ... 0-100 km/t på 6,6 det er vel greit på en bil som er over 2 tonn. På tomgang sviver den rundt 500rpm. Stille å rolig...:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er vel ikke akkurat mange V12ere som har så mye mer turtall heller. Husker ikke hva gamle Testarrosaen har sperre på..Men tror ikke den er så veldig høy. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvordan er drivstoffkostnadene på en sånn bil? Bruker du den til hverdags eller? Veldig fin bil, har drømt mye om 7-serie.. Dog med besjt interiør og tv/navi orginalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvordan er drivstoffkostnadene på en sånn bil? Bruker du den til hverdags eller? Veldig fin bil, har drømt mye om 7-serie.. Dog med besjt interiør og tv/navi orginalt:) 750'n blir ikke så mye brukt på vinteren kan du si... Dama har en Ford Sierra 4x4 1993 som sitter godt på vinterføret. Men bmw'n blir kjørt litt når det er bare veier og det har det jo hvert litt av denne høsten og vinteren... Forbruk ja si det, brukte ca 0,85-0,9L når jeg kjørte fra Tønsberg og opp til molde da jeg kjøpte den. Det var rolig langkjøring, men aktiv bykjøring i sport modus blir det nokk ganske mye ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDaniel Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 najs tralle :) Bruker e32 750 til dagligdags cruiser selv vinter å sommer.. går helt fint det :) holder den på 1,2-1,4 blandet kjøring .. en slapp 240 klarer fint å bruke like mye.. Liker fronten på din modell bedre men hekken på e32 e råere hehe.. Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Sorry litt OF ,men til deg >Andreas 750iL. Kjenner du noen til 728IA rundt 97modeller.. ? Hvordan den er til å kjøre med i 2.8l motors? Vurdere seriøst en slik kjerra om dagen ,da syns bruktprisenene på dem ikke er så ille.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har ingen kjennskap til 97 728iA, men en bekjent har en 01 728iA. Han er meget fornøyd og den er grei motormessig. Var ikke særlig raskere enn min 04 520iA - som jeg er fornøyd med fartsmessig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg