Gå til innhold

Noen her på streetmeet til lørdag?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, er det noen her med amrik som skal dit?

Lurte litt på om jeg skulle børste støvet av horneten på lørdag,kanskje tilogmed justere tenninga så den går skikkelig....:rolleyes:

48IDA skal du ut med rebellen på lørdag? Er jo Dragracing på gardermoen også har jeg hørt...

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikkert åssen bil jeg kommer i.

Blir antaglivis 200sx, men om kameraten min ikke får skilter til den før lørdag så låner han en 1965cab av en kammerat:D Høyre lykta på den er knust og skjermen er ganske fåkka, så den ser ikke helt pen ut da men....

Ganske kul egentlig den er beige med am. racing felger og eff.anlegg. "litt" rust på den da, men det går....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bra.... må få med alle mulige typer biler på streetmeet. Jeg personlig synes japse/ europeer er kulest, men sikler litt når jeg ser en seriøst bygd amerikaner. ;)

Forøvrig digg lyd i en vriåtter... :D

Eller en viper... husker den som var på første streetmeet på ikea.... daaaaaaaaaamn tuhmpsup

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Er litt usikkert åssen bil jeg kommer i.

Blir antaglivis 200sx, men om kameraten min ikke får skilter til den før lørdag så låner han en 1965cab av en kammerat:D Høyre lykta på den er knust og skjermen er ganske fåkka, så den ser ikke helt pen ut da men....

Ganske kul egentlig den er beige med am. racing felger og eff.anlegg. "litt" rust på den da, men det går....

Har sett den bilen. Ser virkelig pen ut. Han som kræsja den burde fått nøttene trøkk opp i magan.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Har sett den bilen. Ser virkelig pen ut. Han som kræsja den burde fått nøttene trøkk opp i magan.

Iogmed at du bor i drøbakk så veit du kanskje hvem tito fra nesodden er?

Kommer du på streetmeet på lørdag? Da kan du jo gå å bort og "nøttene trøkk opp i magan" pån.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at han krasjan foresten er at han fikk spinn i bånnebakkene pga olja søl i veien. Han lå helt sidlengs og kunne ha henta den inn igjen, men så kom det biler imot så han måtte kline inn bremsen og den er fåkka så den låser høyre hjula, men ikke venstre så han fikk super kontra og kom inn i autoværnet.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iogmed at du bor i drøbakk så veit du kanskje hvem tito fra nesodden er?

Kommer du på streetmeet på lørdag? Da kan du jo gå å bort og "nøttene trøkk opp i magan" pån.

Vet ikke hvem det er, og har heller ingen planer om å lage texas, men det er virkelig synd at sånt skal skje med slike biler. Den ser virkelig pen ut. Blir den retta opp snart?

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Vet ikke hvem det er, og har heller ingen planer om å lage texas, men det er virkelig synd at sånt skal skje med slike biler. Den ser virkelig pen ut. Blir den retta opp snart?

Hmmm vell, tror du skal se litt nærmere på den bilen jeg. Skjermen var fåkka fra før av, så det eneste som ble hærpa i kræsjen egentlig var lykta. + at den må rustsveiser og hellakkeres og cabben må skiftes.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm vell, tror du skal se litt nærmere på den bilen jeg. Skjermen var fåkka fra før av, så det eneste som ble hærpa i kræsjen egentlig var lykta. + at den må rustsveiser og hellakkeres og cabben må skiftes.

Ok. Har bare sett den etter at den ble kræsja og har aldri fått sett skikkelig nøye på den. Rart det kan være så mye galt med den, så pen som den ser ut når den kjører forbi.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider