Gå til innhold

Motorfester for Chevy 350 til 242?

Ranger emnet

Våtter

Anbefalte innlegg

Har høyrt at det finst "ferdige" motorfester for chevy 305/350 i Volvo 240, er det nokon som kan bekrefte/avkrefte om dette stemmer?

Er det nokon som har gjordt dette før som kan gje meg nokon nyttige tips om ein slik ombygging?

Dette er av interesse då eg har kjøpt chevy 350 motor!:fatality:

Its better to be dead and cool, than alive and uncool.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 stk motorfester til 240 til salgs for kr.1000,-

ring hvis intr. 91331103

Det høyrest interessant ut, er motorfesta heimelaga?

Kva slags girkasse anbefaler de å bruka, eg har tenkt å bruka TH350 automat og converter med stallspeed på 2200 omdr!

Kva har de andre brukt?

Går det greitt å bruka volvo bakaksel? Korleis har de bygd mellomaksel? Blir det brukt mellomaksel med opplagring på midten eller ein heil aksel mellom gir og bakaksel?

Passar bunnpanna nokolunde over traversen?

Kor mykje effekt og vridmoment køyrer de andre på?

Its better to be dead and cool, than alive and uncool.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags girkasse anbefaler de å bruka, eg har tenkt å bruka TH350 automat og converter med stallspeed på 2200 omdr!

TH350 er greit det, det er det enkleste og billigste, men Man bør ha 3.15 utveksling for ikke å få helt tullete turtall i 90-100... 2200 stallspeed er ikke så veldig ille.

Kva har de andre brukt?

Jeg bruker TH350 Lockup, da får jeg på en måte et "ekstra gir".

Går det greitt å bruka volvo bakaksel?

Ja.

Korleis har de bygd mellomaksel? Blir det brukt mellomaksel med opplagring på midten eller ein heil aksel mellom gir og bakaksel?

Hel mellomaksel, den delte tåler ikke momentet. Det største Volvo-krysset er det samme som det minste Chevy-krysset. UNI-cardan kan hjelpe med tilpassning av lengde.

Passar bunnpanna nokolunde over traversen?

Ja.

Kor mykje effekt og vridmoment køyrer de andre på?

Knapt 220 hk og 280 nm, litt usikker på momentet... :D:D:D:D INGEN her som har for mye hk/mn i vogna si vet du... :P Eventuellt 350 hk og 5-600 nm

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider