Gå til innhold

Min nye bil Audi 1.9TDI

Ranger emnet

vx2go

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rune: Filtre ditt ligger ikke litt dårlig uskjerma da? Skjerme det mer og fikse slik at den får bedre kaldluft strøm?

Det burde vært montert litt lenger ned og nærmere hjulbuen. Blir sykt varmt akkurat der han har sitt hengende. Et kort rør løser det ;)

Filter du tenker på? Koster vel ca 1200kr.

Jeg betalte ca 500kr for mitt Greenfilter i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Rune: Filtre ditt ligger ikke litt dårlig uskjerma da? Skjerme det mer og fikse slik at den får bedre kaldluft strøm?

Joda ligger uskjerma, men har inntak forran der som tar inn god del luft... men driter i det, er liksom ikke et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært montert litt lenger ned og nærmere hjulbuen. Blir sykt varmt akkurat der han har sitt hengende. Et kort rør løser det ;)

Jeg betalte ca 500kr for mitt Greenfilter i allefall.

Betalte det når jeg kjøpte filter også, men det jeg hintet litt fram til var som rune skreiv lengre opp: Opprinnelig skrevet av brunerune

Jeg kjøpte det på Mekonomen, ga vel 1200kr for kit til A4...

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttempratur er jo utrolig vesentlig med tanke på effekt og sånt da.

Taper vel mere effekt enn hva man vinner på den installasjonen der i hvertfall ;)

Men om man merker den utrolige forandringen i en 1.8 125hk er jo en annen sak :)

Og når det er snakk om dieselbil, så kan jeg nesten garantere deg at du ikke kjører no lenge med åpent filter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider