Gå til innhold

Et lite problem..

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

Ops.. for små deksler? Byttet noe i det siste? Må da ha laget lyd? Kan vel ikke være dårlig justering det her? hmm...

Har ikke hørt noe lyd, har fri eksos.... :D :D

Jeg har ikke byttet noe under der, men vet ikke om forrige eier gjorde det.. Er bare sånn på en side... Slår bare såvidt borti, men blir jo hull eller sprekker over lengre tid.. Nå har jeg ihvertfall funnet ut hvorfor det andre dekslet er sveiset.. :rolleyes: Den sto på andre siden før tenker jeg....

Well, da får jeg kjøpe meg aludeksler.. Det er jo kult! :D(selvfølgelig finne ut hva som er galt først....)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på noen edelbrock alu-deksler, høyere enn vanlige.. Dem kosta rundt 1300,-.. Ellers var det blanke med edelbrock "logo" på til 700 tror jeg og helt vanlige blanke til 400.. dem til 700 og 400 er vanlig stål dah..

Førstnevnte er nr 2 på bildet..

elite_series_cvrs.gif

Dissa var forresten oxo kule dah!

4406.jpg

Det er til oljepåfyllingshullet!

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de øverste (Low Profile) dekslene på 305'en min med rullevipper. Det funker helt topp. Hadde ikke gått med de høye på min pga. A/C kompressoren.

Når det gjelder kam anbefaler jeg å sjekke comp cams websider. Der kan du be om anbefalinger for kam til ditt spesifikke oppsett. Det gjorde jeg, og kammen var helt topp!

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Hørte på noen edelbrock alu-deksler, høyere enn vanlige.. Dem kosta rundt 1300,-.. Ellers var det blanke med edelbrock "logo" på til 700 tror jeg og helt vanlige blanke til 400.. dem til 700 og 400 er vanlig stål dah..

Førstnevnte er nr 2 på bildet..

elite_series_cvrs.gif

Dissa var forresten oxo kule dah!

4406.jpg

Det er til oljepåfyllingshullet!

PS: det går ikke noe fortere med sånne deksler....

Har du dårlig råd vil jeg anbefale å skaffe noen brukte hos Phoenix, og heller legge hoveddelen av penger til nødvendige deler for å få bilen i bra kjørbar stand. Motordeler, eksos, understell..... og sånne ting.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse pæng, jeg :D

Hehe, neida, har noen deksler liggende, skal se om noen av dem passer bedre..

Skal bestille time på svendsen i morra tenker j..

Lager ikke selv, får det for en billig penge hos dem.. Blir 2,5" tenker j..

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at toppene ikke er like da, eller vippene, siden dette skjer bare på den ene siden...

Sjekk støpenr. på toppene. Skal stå oppi, mellom ventilene

Her er info om nr.: MorTec Inc.

Fant denna siden oxo: Decoding Chevy VIN, Trim Tag and Drivetrain Codes

:)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider