johnivar88 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 vurderer å kjøpe en råtten opel kadett for slikk og ingenting å ta det lille med rust som er på å sette på styling selv og lakkere for en billig penge bare for å ha det gøy!:) har sett det rieger stylingsettet men vet ikke hvor det finnes. åsså må jeg si jeg syntes det på tuning.no er litt tøft nr 2 der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 om du ikke sier noe mere en kadett.. så blir det litt vannskelig ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det som er på tuning.no er Rieger... De selger det også på powerzone.no og bsbildeler.no:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 bygg styling selv!! det gjor jeg på kadetten min, vil selv si det ble noe av det råeste kadett som jeg har sett ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 bygg styling selv!! det gjor jeg på kadetten min, vil selv si det ble noe av det råeste kadett som jeg har sett ! Da vil jeg i såfall se bilder av den.... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Er det snakk om en Kadett E hadde jeg bare gått for org. kadett gsi "styling" jeg, synes det er penest. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 der er ett bilde av den, felger kommer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Må si du har klart å bygge deg en fin Kadett:) Men frontfangeren er vel Rieger? Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 stemmer, men alt det andre er bygt på egen hånd:) kan legge inn et bilde av den senere, har bygt bakfanger selv, var endel arbeid, men ble stiligt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hildre: Tøff kadett. Mangler bare spacere eller noen kule felger med litt mer bredde. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hildre: Tøff kadett. Mangler bare spacere eller noen kule felger med litt mer bredde. :) det kommer;) men har brukt så mye penger på bilen, har alt nytt av intriør osv:) så felger kommer etter vintern..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg