Roberto Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 JEg har tromler bak på monten, vil ha skiver, hvor får jeg tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Er jo ikke uvanlig å bygge om GM 10-bolt akslinger (som jeg regner med din har) til skiver på rodder ihvertfall. Finnes antakelig ferdige sett til og med. Har sett ferdig sett til biler som Chevelle, Camaro osv ihvertfall. Eller hva med en Camaro aksel fra 80-tallet? De har skiver. De er kanskje for brede, men siden det er GM er det kanskje relativt lett å bygge om med deler fra Camaro bakbremser? Se litt i blader som Super Chevy ol. Eller ta en telefon til Øyvind Henriksen på Hot Rod Service tlf 33078990. Han vet mer om det. Kan sikkert gi deg en pris for ferdig ombygging også. Husk at du muligens må bytte bremsekraftforsterkeren også! trommelbremser krever mye mindre trykk enn skivebremser, så dersom du kun bytter til skiver bak, vil bakbremsene ikke virke i det hele tatt. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Får høre litt rundt ja... Hot rod miljø er genialt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg