colle Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hei har nettopp slengt inn et kenwood annlegg i bobla mi, spilte litt heftig i sta og det begynte å lukte svidd!? svidd plast. hva kan det være? forsterkern var en smule varm for å si det sånn. har 4 høytalere og en basser og forsterker...noen som har peil? på forhånd takk olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 bumpebump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Vil nok tru at bassforsterkeren din har sliti(ettersom den er varm), noe som resulterer i forvrengning av signalet og oppvarming av basselementet. Tror det kan være den kjente bakelitt lignende lukten du kjenner. Tipper dette kommer i fra bassen. Sjekk om du gir forsterkeren nok strøm eller om den rett og slett er for liten. Forferdelig lukt, men er ikke ille før du begynner kjenne det på smaken også! He he, lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hehe ok. faen, forsterkern burde ikke være for liten, for han i sjappa plukka alt sammen i ei pakke. da kjøpte jeg bare forsterker, basser og to høytalere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Ofte lurt å være oppmerksom på at han på Elkjøp som plukker stereo plukker som oftest de komponentene som, samlet, gir best overskudd. Mens han på bilstereospesialisten/bilradiospesialisten plukker for å tilfredstille dine ønsker og kvalitetskrav... Hvor har du kjøpt komponentene, og hvilke er det? =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg kjøpte alt på SR Bilstereo på ryen, alt er kenwood. mer kan jeg ikke si akkurat nå, alt av esker osv er i garasjen så har ikke navn på sakene hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Dra dit imorra og hør hva han har å si! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ja får gjøre det, trenger kondensator og så må dit uansett hehe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 for lite strøm (lav spenning) vil vel også få forsterker til å klippe og basselement får et hardt liv.. (ca samme resultat som for liten forsterker) Så det trenger ikke være noe galt med noen av komponentene du har kjøpt Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hva må jeg gjøre for å få fiksa det om det er det at det er lav spenning? vil det bli bra når jeg får slengt inn en kondensator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Spar pengene og kjøp et batteri som er egnet for bilstereo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hehe har et 68amp fra biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 colle skrev: hehe har et 68amp fra biltema Blybatteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 det er jeg ikke sikker på, sånn vedlikeholdsfritt hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 colle skrev: det er jeg ikke sikker på, sånn vedlikeholdsfritt hvertfall Gelebatteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg