Gå til innhold

Ny bil, hva skal jeg velge?

Ranger emnet

k9v

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by bidz

Prøv en, og du vil bli veldig positivt overrasket :) veldig lett og trimme dem og.. turbokit koster jo fra ca 13,000 og oppover.. og en av de absolutt mest driftsikre bilene du kan kjøpe..

Joda, kan tenke meg at den går litt, spesiellt med tanke på vekten. Har sett at det selges billige tubro kits til slike, noe som er fint, men det er bare noe med utseende jeg ikke liker + den er for liten... hehe :)

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

200sx s13 - grei nok, liker den egentlig ikke så veeldig godt, s14 er pen! men den er nok litt for dyr igjen..

MX5 er for liten, "konebil" hehe... ikke slakt meg nå! :D

150% enig angående MX5en, har aldri sett en mann kjøre det, men om den blooooooooo trimmes og styles osv så kan de kanskje bli noe bedre.

Har du sett mange S13 med styling eller? Syntes den egentlig er jævla kul jeg. Men forsikkring var jo også en ting så da kan du vel bare glemme den.

Om du liker S14 veeeeldig godt så kan du jo få taki noen som tar inn RHD biler og høre om de ordner en sånn en for 100.000,- eller så kan du skaffe deg 10-20.000 mer og dra til tyskland og kjøpe den. Men så var det jo forsikkringa da!:(

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Har en knapp på MR2! :)

Om noen har peiling på trim til denne så er det bare å poste :D

Dette med ombygd til cosworth og forsikring, om noen vet noe, vennligst informer meg ;)

Kan du ikke bare kjøpe en gammal sierra og smelle inn en cosworth motor og sveise så du får 100% diff sånn som han karen med den røde sierran på gatebil gjorde a?:)

Eller han lånte den jo bare av faren sin for å dra på gatebil da:D :D syk fyr ass.

Eller så kjøper du en sierra til 5000,- og en cosworth til 95.000,- også setter du skilta fra den vanlig på cossien og driter i å regestrere den.

Har du prøvekjørt mr2 da? En kamerat med org S13 dro en mr2 her om dan.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Kan du ikke bare kjøpe en gammal sierra og smelle inn en cosworth motor og sveise så du får 100% diff sånn som han karen med den røde sierran på gatebil gjorde a?:)

Eller han lånte den jo bare av faren sin for å dra på gatebil da:D :D syk fyr ass.

Eller så kjøper du en sierra til 5000,- og en cosworth til 95.000,- også setter du skilta fra den vanlig på cossien og driter i å regestrere den.

Har du prøvekjørt mr2 da? En kamerat med org S13 dro en mr2 her om dan.

Hehe, snusk ja... joda, men kjedelig om politi/biltilsyn/forsikrings-selskapet oppdager det, da vanker det straff!

Har prøvd mr2 ja, ikke prøvd s13 dog... burde jeg det? :D

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Hehe, snusk ja... joda, men kjedelig om politi/biltilsyn/forsikrings-selskapet oppdager det, da vanker det straff!

Har prøvd mr2 ja, ikke prøvd s13 dog... burde jeg det? :D

Hehe.... ja du burde nok det... Om du hadde sett bilen til en kamerat av meg før han krasja hadde du bare glemt mr2 for godt! :)

317 på bakhjula 3" fra downpipe 4,5 stuss åpent filter ekstern wastegate. For en lyd og for ett sinnsykt drag!

Prøv en sånn du, gjerne litt små tuna.

EDIT: Fra downpipe sier jeg, den er jo seff 3" den å!

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hehe.... ja du burde nok det... Om du hadde sett bilen til en kamerat av meg før han krasja hadde du bare glemt mr2 for godt! :)

317 på bakhjula 3" fra downpipe 4,5 stuss åpent filter ekstern wastegate. For en lyd og for ett sinnsykt drag!

Prøv en sånn du, gjerne litt små tuna.

EDIT: Fra downpipe sier jeg, den er jo seff 3" den å!

Hehe, høres bra ut! Har du/noen andre bilder av stilige 200sx s13? :) :) :)

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Er så snodig at når folk setter opp noen krav eks. min 100k på slike tråder som dette så kommer ALLTID folk med biler som koster opp til dobbelt så mye!! Er det mulig ??? :eek: :eek:

hehe, ja (regner med du mente maks)..

og for ikke å glemme "Helst RWD, men 4wd går til nød..." og det kommer fwd forslag ;)

er ikke noe stor jap-fan, men syns da 200sx'en er et av de bedre alternativene.. der får du hvertfall rwd, turbo og en utseendemessig pen bil om du jobber litt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider