Gå til innhold

Ny bil, hva skal jeg velge?

Ranger emnet

k9v

Anbefalte innlegg

Gå på http://www.takakaira.co.jp --> aero shitt --> nissan og sjekk ut de forskjellige. Tror de kallern 180sx innpå sia der. Personlig syntes jeg Veilside og C-west er kulest, men G-growe ser litt mer racing ut. En kamerat selger ett G-growe kitt for 12.000 tror jeg det var.

Sitter på skolen nå og de hadde sletta nesten alt av bilder på PCen min iløpet av sommern. Men jeg kan jo legge ut noen..

C-West:

post-2341-1380485191973_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmmm hadde ikke G-growe på PCen nå, men det ligger på takakaira.

Sjekk også ut http://www.200sx-ogn.org masse der + forum med bare 200sx folk som er hjelpsomme og hyggelige.

Persoling syntes jeg mr2 er støgg (ikke ta det ille opp) men om du ikke syntes at 200sx er kulere enn mr2 så er det noe rart på gang ass!

200sx er ikke så ille å forsikkre i post banken om du er total kunde.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Åja:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Noe biler som MX-5 skal få ros for, er at bilen er pen og stilig, det har MR2 aldri vært. Eller jo, den nyeste er pen, men langt fra stilig.. MX-5 er heller ikke noe mer konebil enn d MR2 er, bare så d er sagt. Ser nesten bare mannlige kjøre den jeg...

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første var ikke pen engang. Den nyeste MX-5'en er etter min mening er del tøffere en den nyeste Mr2 ja, Mr2 er den dag idag et hakk bedre, men så snart dagens MX-5 blir erstattet, så blir d et klart forsprang til Mazda igjen. Eller når jeg tenker etter....den MR2'en som ble laget før dagens, var ikke så værst da...

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hehe trokke dette er vits å diskutere i og med at du såklart går for mazda siden du liker den,og jeg toyota såklart.Men når det er sagt så har jeg 0 og niks imot Mazda generelt sett rx-7 er jo rå!

mr2 mk2 er jo den peneste mk3 er ikke så pen,ser litt billig ut..

men seriøst tror og håper de fleste syns denne

post-2540-13804851921173_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

men seriøst tror og håper de fleste syns denne (MR2) er tøffere en denne (MX5)..

btw her er det tatt 2 biler uten styling..

Helt klart, MR2'en er røffere, litt mer "macho" i designen.

MX5'en litt mer blaut og snill i designen, men helt sikkert driftsikker og en knall bil på mange andre måter.

Men bil er heldigvis smak og behag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som skrøt av at en kamerat med en s13 dro fra en mr2;

det kommer helt an på sjåføren (ikke spor helt av nå og kom med den; haha, da er han en mye bedre sjåfør enn han andre klysa, lite rått a ;))

originale er disse ganske så like, mulig 200 er ørlite kvassere rett fram, men mr2'n tar den nok igjen i svingen ;) så i prestanda originalt er de nok ganske like.

Men 200'n har jo så mye mer trimmingsmuligheter da, p.g.a turbo..

Går du for en mr2 turbo derimot :D (men da havner du over 100' igjen, noe vi ikke skulle her.. :rolleyes: )

og angående forsikring? tja, kommer helt an på, settes det på far eller mor så burde det ikke bli så altfor verst (alt er relativt)

Nabo'n betaler visst bare ca fem og et halvt, full kasko.. ;)

Og en ting til, praktisk bil? :hvaskjera :D

Jeg ville heilt klart gått for en sånn, selv om jeg nok ville gått for en som går for litt mer enn 100'.. ;)

Synd det begynner å bli en del av de på veiene her i landet også.. :(

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spaca

Ford er ultimate bilen hvis du vil mekke ;P

Fix Or Repair Daily ;P

(ja, jeg har ford selv.. )

den støttes

Ford er bare skruing

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider