Gå til innhold

Ny bil, hva skal jeg velge?

Ranger emnet

k9v

Anbefalte innlegg

Candyman wrote: Om jeg drar damer med bilen min er det siste jeg tenker på ass... Damene digger meg uansett

Hvilken bil? Var det ikke du som skulle importere "den råe bilen" fra japan a? trodde ikke du hadde noe annet med mopedlappen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VolvoRaggar

Hvilken bil? Var det ikke du som skulle importere "den råe bilen" fra japan a? trodde ikke du hadde noe annet med mopedlappen.

ÅHHHH Herregud! Går det ann....

Jeg får gi deg det inn med t-skje da.....

Når jeg får bilen min(i februar, eller ihvertfall før neste sommer) så kommer det siste jeg tenker på til å bli om damene digger den eller ikke.

Og ja jeg har moppedlappen, traktorlappen snøscooter lappen... jeg har også A1 og jeg får Klasse A den 24september og billappen får jeg vell i starten av oktober. Er ihvertfall ferdig med alt obligatorisk.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

hva mener du med Dorull racing? uansett om quattro competition var litt usakelig, så har han et godt poeng i at en audi 80 eller 90 quattro fra 80 tallet er et godt kjøp. mye bil for penga etter min mening.

se i grillen din også legger du noen doruller like da

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider