Gå til innhold

SPM om 200SX


The Opel Omega Man

Anbefalte innlegg

Har byttet front på min, Er gjort på en kveld om du kjøper orginale deler, må ha lykter ,skjermer panser, fanger og støtfanger brakket. pluss borre 2nye hull. Jeg kjøpte brukte deler, ga 12000. men du bør sette på sideskjørt og hekkskjørt fra s14a(Race-edition og Z-Edition) også, ellers ser det litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet front på min, Er gjort på en kveld om du kjøper orginale deler, må ha lykter ,skjermer panser, fanger og støtfanger brakket. pluss borre 2nye hull. Jeg kjøpte brukte deler, ga 12000. men du bør sette på sideskjørt og hekkskjørt fra s14a(Race-edition og Z-Edition) også, ellers ser det litt rart ut.

 

hehe, skjønner, men skal uansett montere et fett driftekitt om det blir bil. Fant en 1994mod i dag til 120.000,- og hvis man da bygger om den har man en "s14a" til ca 150-160tusen med s14a styling osv. istede for og kjøpe seg en 97mod s14a til 250.000,- og koste på 30-40k i styling og lakk:P

Biler:

* 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår