Dawg Dee-Lux Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Da jeg kom ut av ekeberg tunnellen fikk jeg gleden av å cruise sammen med denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Fikk følge han helt til IKEA, tydeligvis skulle han ut mot Nesøya. Tror det var en 30 talls Bentley GP bil. Jeg la meg for opp bak han med vinduene oppe for å nyte lydbildet, sjåføren fatta fort poenget mitt og vi kjøre "litt" over fartsgrensa ned i Oslo tunnellen. Sleit litt med å henge etter han når han ga på, for å si det sånn. Åhhhh herregud for en lyd!!!! Kosa meg villt, og vi drev å kjørte forbi hverandre helt fram til Lysaker, deretter ble jeg liggende bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Jeg så en lignende på Jessheim her om dagen. En fyr med langt hår i hestehale som kjørte den. Kanskje samme type? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg