Gå til innhold

Montere Golf 3 Vr6/Gti leppe på Vento.

Ranger emnet

Corepower

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp gått til anskaffelse av en VR6 leppe og vil være helt sikker når jeg monterer den, så jeg ikke ødelegger noe.

Derfor lurte jeg på om noen her har erfaring fra å montere det?

Det er en Golf 3 vr6/gti leppe, men skal også passe til Vento.

Har prøvd å kjenne litt på den originale leppen, og det virker som den sitter nærmest bom fast. Er ihvertfall usikker på hvordan jeg får den av skikkelig.

Og det er vel ikke samme originale leppe som på en vanlig Golf etter det jeg vet.

:hvaskjera

Mvh, Knut M

NB,Poster denne her også grunnet lite aktivitet på Vento forumet, samt at det går på mye samme som en Golf.

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på om du må skru av et deksel inn under for å komme til klipsa som er helt ytterst på fangeren. dette gjelder begge sider.. Ellers så er den bare festa med klips rundt hele. Ingen problem å skifte.. Vis du har kjøpt org VR6 lippe så er denne så elastisk at du lett kan bøye på dn uten at ann knekke. Tror kanskje det ligge under DIY tråden oxo med bilder.

Lykke til

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mulighet, så hjelper det å enten ta av frontfanger, eller legge seg under og skubbe av.

Da ser du tappene som gjør at leppa hanger, og kan skubbe disse ut av hullene.

Det fungerte med min vertfall, og den satt ganske bra..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Opprinnelig skrevet av golftdkgreen

står på denna sida http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62527

Vet at det står på den siden, men den originale leppen på Ventoen er litt annerledes, den går ikke så langt ned og er dypere virker det som.

Men skal gjøre ett forsøk til ikveld med å legge meg under å se om jeg får presset av den jæ... leppen. ;p

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider