Gå til innhold

Ang kjøring med automat...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

Tåler kassen at jeg røsker den fra "N" til "D", eller 1 eller whatever fra 5000 RPM?

Spinning er gøy! :D

Den kassa lever ikke lenge nei eller bakaksel...

Full gass og forsiktig på bremsen øve litt du tenker jeg men 305 orker den å spinne da neppe du har 1800kg bil man glem det.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Hvor mye veier en Monte carlo SS? har lyst på TREFEMTI!! STROKER!!! :)

HVordan er det med godkjenning og sånt, og forsikring, dersom jeg kliner en 350 nedi der?

Sån ca 17-1800kg et sted det er ikke no lettvekter.

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt i BIG BLOCK min 454 hehe da drar de unna skal du se hehe.

Ellers er 408cid stoker fra Lunati et artig kit med bøtter av moment.

Så lenge du holder deg til SBC er det ikke no problem med forsikring.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Ja hvilke kjøreegenskaper?? :D

Rattlås-racing-egenskapene? Vel, de vil jo øke.

Men holde-følge-med-en-eller-annen-bimmer-på-svingete-vei-egenskapen trenger du vel ikke akkurat tenke på dersom den er original i understellet. For det blir vel litt dristig, dersom du ikke tenker holde-følge-med-den-bimeren-uansett-hvor-breidt-detta-kommer-til-å-gå-og-håpe-jeg-ikke-møter-en-lastebil-eller.no-stil da :D

hehe

Bytt foringer til polyuhretan eller noe, bra dempere, stivere fjærer, Guldstrand-mod. av forstilling og bra dekker, så har du noe som funker. Evt oxo kraftigere stabstag forran.

Sjøl kjører jeg uten stabstag bak, men veldig stive fjærer rundt om.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, er ikke det helt store, men det blir noe heeelt jævli med BB! ALu hadde jo hvert tingen, men hvem har vel råd til det:(

Fjærer og dempere skal til, dempere først, foringer sitter i bakhodet, men motor kommer nok før det.. Men dempere bare må byttes, for herregud, makan til gyngestol har jeg ikke kjørt siden.. hmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, er ikke det helt store, men det blir noe heeelt jævli med BB! ALu hadde jo hvert tingen, men hvem har vel råd til det:(

Fjærer og dempere skal til, dempere først, foringer sitter i bakhodet, men motor kommer nok før det.. Men dempere bare må byttes, for herregud, makan til gyngestol har jeg ikke kjørt siden.. hmmmmmmmm

....siden Mjøsa brant?? LOL

Fiks understell først, det er min anbefaling. Utrolig hvor fort det kan gå på svingete vei da.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider